Opgradering af TDC ADSL
Fra : Søren Schaarup

Dato : 21-04-01 10:48

Hejsa ...

Jeg har bestilt opgradering af min eksisterende 512/512 Pro@ hos TDC til
2048/512 samme sted ... Jeg har fået en ordrebekræftelse der siger at der
kommer en tekniker og udfører opgaven ... Hvad skal han ? Skal der ny
router til Oder Was ?

S.S.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-04-01 12:55

"Søren Schaarup" <ssc@albani.dk> skrev :

> [...]
>2048/512 samme sted ... Jeg har fået en ordrebekræftelse der siger at der
>kommer en tekniker og udfører opgaven ... Hvad skal han ? Skal der ny

Hvorfor ialverden spurgte du ikke dem du bestilte opgraderingen af
linien ?

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 21-04-01 13:09

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ialverden spurgte du ikke dem du bestilte opgraderingen af
> linien ?

Fordi det ved bestillings-damerne nok ikke en dyt om....

HAA.

Fra : Søren Schaarup

Dato : 21-04-01 19:55

Jeg fik 3 forskellige svar !!!!!!!!!?!?!?!?!?!?!

Sorry for asking Dude .........

S.S.

Fra : Toranaga

Dato : 21-04-01 19:08

Jeg kender en der gik fra 512/128 til 1024/256, det tog 5 minuter!

Fra : Kjeld Holm

Dato : 22-04-01 23:59

....bl.a. måle linien igennem - for at se om den kan klare den højere
hastighed uden for meget støj...

Kjeld