billig bilforsikring ??
Fra : Lasse

Dato : 15-01-04 11:43

Hej

Er der nogen som kan sige mig hvor man som førstegangskøber af bil kan få
den billigste og mest gunstige bilforsikring med kasko.

med venlig hilsen

Lasse

Fra : Henning

Dato : 15-01-04 12:06

www.respekt.dk

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 15-01-04 17:24

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> www.respekt.dk

Alm.Brand tilbyder i samarbejde med FDM en billig Kasko til begyndere. Høj
selvrisiko på kaskoskader (0 kr. på ansvar), men lav præmie.
Jeg betaler 10.864,- for en kaskoforsikring på en Ford Escort 1,6i st.car
som nybegynder

http://facade.almbrand.dk/fdm/pc?pid=1030

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Jasper Norman

Dato : 15-01-04 23:39

Prøv evt. Alm. Brand eller Top Danmark. Men det kommer helt an på hvad du
har at "tilbyde" hvis du "kun" har en bil + en ulykkeforsikring, skal du
ikke regne med den store rabat, da det er elendige forretninger for
selskaberne. Hvis du derimod har hus er det en anden sag. Prøv evt. om du
kan overtale dine forældre til at få besøg af en assurandør i samme omgang.
I kunne evt. mødes, og han kunne give jer et "samlet" tilbud. Jeg kan næsten
garantere at hvis dine forældre tilbyder at skifte over til Top eller Alm.B
såfremt du får nogle trin, er den i vinkel. Hvis du kan overtale dine
forældre, er det mange gange også en god idé at få dem til at ringe til
deres eget selskab, og presse dem lidt. (Nu véd jeg ikke engang om dine
forældre har hus, hvilket med garanti er et krav)

Når du ringer for tilbud, skal du altid ringe til selve assurandøren, og
altså ikke til hovedkontoret. De søde damer der opgiver priserne i telefonen
har absolt ingen mulighed for at handle om prisen, og det er spildt
ulejlighed. Ring evt. til TOP DK, og forhør dig om muligheden for at få et
par trin hvis dine forældre skifter samtidig. Han giver dig måske to trin.
Ring derefter til Alm.B assurandøren og sig at TOP tilbyder to år, men at du
mener at det er lige i underkanten. Måske giver de dig herefter tre år? Hvem
ved... det skader ikke at forsøge. Det kommer måske lidt an på hvor du
bor... jeg selv arbejder i vendsyssel som assurandør, og heroppe nordpå,
tager man ikke den første pris som et seriøst bud
Mvh

Jasper

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 16-01-04 00:03

"Lasse" <larsa@post2.tele.dk> wrote in message

> Er der nogen som kan sige mig hvor man som førstegangskøber af bil kan få
> den billigste og mest gunstige bilforsikring med kasko.

Hvis du er ældre end 25, kan du få din bil forsikret billigt via LLoyds
bilforsikring, selvom du ingen anciennitet har. I blandt alle de selskaber
jeg har undersøgt priserne hos, tilbyder de den laveste præmie/selvrisiko.

http://www.rasmussenassurance.dk

Mvh, Lasse