Hvad ville I købe?
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 15-01-04 11:33

Hej gruppe
Vi står overfor at skulle købe ny bil.
Det vi søger, er en familiebil med plads til hund.
Vi forestiller os noget i stil med en VW Caravelle, da der også skal være
plads til at kunne transportere noget.
Hvad siger I?

pft

Tina og Lasse

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-01-04 11:52

"Lasse Skovsager" <lasse(fjern)@skovsager.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det vi søger, er en familiebil med plads til hund.
> Vi forestiller os noget i stil med en VW Caravelle, da der også skal være

Vi = jer to?
Eller flere?

Kan det være en varevogn?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 15-01-04 12:27

meddelelse news:bu5rh0$mil$1@sunsite.dk...

> Vi = jer to?
> Eller flere?
>
> Kan det være en varevogn?

To voksne og et barn + hund
Varevogn er nok ikke aktuelt, da vi så ikke har bagsæder.
Tænkte på, at købe en slags minibus? eller noget i dens til, og så pille
nogle af sæderne ud. Må man det?

Tina og Lasse

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-01-04 13:07

> [...]
> Varevogn er nok ikke aktuelt, da vi så ikke har bagsæder.
> Tænkte på, at købe en slags minibus? eller noget i dens til, og så pille

Ikke hvis det er en bus eller camper...
Der mener jeg ikke at man må tage sæderne ud..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-01-04 12:14

http://makeashorterlink.com/?Y2C916217

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 15-01-04 12:47

> [...]
> Det vi søger, er en familiebil med plads til hund.
> Vi forestiller os noget i stil med en VW Caravelle, da der også skal være

Måske en minivan af en eller anden slags - men hvilken?

Tina og Lasse

Fra : Vito

Dato : 15-01-04 13:09

> Hej gruppe
> Vi står overfor at skulle købe ny bil.
> Det vi søger, er en familiebil med plads til hund.

Opel Zafira kunne være et bud. Der findes også en del brugte, og den har
positiv omtale hos Bilmagasinet. Findes både som ny og brugt.

DKK 160.000 :

http://makeashorterlink.com/?S2CA35217

DKK 335.000:

http://makeashorterlink.com/?Y3DA23217

Fra : KASO

Dato : 15-01-04 13:42

"Lasse Skovsager" skrev d. 15-01-04 11:33 dette indlæg :
> [...]
> Det vi søger, er en familiebil med plads til hund.
> Vi forestiller os noget i stil med en VW Caravelle, da der også skal

Hvilken prisklasse - og er det ny eller brugt?

Benzin eller diesel?

Hvad har højest prioritet: Plads, komfort, kraftoverskud, sikkerhed,
køreegenskaber, .......?

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 15-01-04 13:56

"KASO" <KASO.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> være

> Hvilken prisklasse - og er det ny eller brugt?

Gerne en brugt

> Benzin eller diesel?

Diesel

> Hvad har højest prioritet: Plads, komfort, kraftoverskud, sikkerhed,
> køreegenskaber, .......?

Plads, sikkerhed, komfort, køreegenskaber i nævnte rækkefølge

Tina og Lasse

Fra : KASO

Dato : 15-01-04 15:17

"Lasse Skovsager" skrev d. 15-01-04 13:56 dette indlæg :

> [...]
>
> Gerne en brugt

> Diesel

> Plads, sikkerhed, komfort, køreegenskaber i nævnte rækkefølge

Den var sværere....

Et bud kunne være at finde en Citroën Evasion HDi (eller en af
"søstrene": Peugeot 806, Fiat Ulysse) som et rimeligt kompromis.

http://www.kandu.dk/

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 15-01-04 18:37

> Plads, sikkerhed, komfort, køreegenskaber i nævnte rækkefølge

Så ville jeg overveje en Land Rover. Fx. en defender 110. Især hvis komfort
lige kunne rykke en tand ned og økonomien ikke indgår i overvejelser. Og så
får I lidt sjov med på turen.

Men ærligt. I kan jo være i en gulplade med tre sæder forrest!!

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 15-01-04 19:21

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4006cfc9$0$27382$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]

> får I lidt sjov med på turen.
>
> Men ærligt. I kan jo være i en gulplade med tre sæder forrest!!

Ja endnu

Tina og Lasse