Hvilket mærke til trådløst netværk
Fra : Thïngmand

Dato : 15-01-04 11:11

Jeg skal bruge noget udstyr til 7-8 arbejdsstationer, der skal dele
internet, samt småfiler. De befinder sig ca. inden for 20 meter indendørs.
Jeg har opfattelsen af at trådløst udstyr kan svinge meget i kvaliteten,
hvad angår oppetid og kvaliteten af forbindelsen. Havd bør jeg vælge, for
bedst mulig performance?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-01-04 22:45

On Thu, 15 Jan 2004 11:10:51 +0100, "Thïngmand"
<michael@thingmand.invalid> wrote:

> Jeg har opfattelsen af at trådløst udstyr kan svinge meget i kvaliteten,
> hvad angår oppetid og kvaliteten af forbindelsen. Havd bør jeg vælge, for
> bedst mulig performance?

Det afhænger lidt af, hvad man vægter. Jeg har gode erfaringer
med Cisco, hvis det skal være godt og Linksys, hvis det skal være
billigt.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jens

Dato : 17-01-04 11:40

> Det afhænger lidt af, hvad man vægter. Jeg har gode erfaringer
> med Cisco, hvis det skal være godt og Linksys, hvis det skal være
> billigt.

Var der ikke noget med at Cisco købte Linksys for ikke så længe siden ?

Mvh Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-01-04 12:44

On Sat, 17 Jan 2004 11:40:01 +0100, "Jens" <mkg@jellingnet.dk>
wrote:

> Var der ikke noget med at Cisco købte Linksys for ikke så længe siden ?

Jo, men Linksys fortsætter med at være selvstændigt med eget
'brand', egne produkter og samme lave priser.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jens

Dato : 18-01-04 12:31

> Jo, men Linksys fortsætter med at være selvstændigt med eget
> 'brand', egne produkter og samme lave priser.

Ja, men på sigt er det jo i sidste ende nok Cisco`s folk der godkender
Linksys kvalitet.

Mvh Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-01-04 19:42

On Sun, 18 Jan 2004 12:31:14 +0100, "Jens" <mkg@jellingnet.dk>
wrote:

> Ja, men på sigt er det jo i sidste ende nok Cisco`s folk der
> godkender Linksys kvalitet.

Hvad er det, du prøver at sige?

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jens

Dato : 19-01-04 07:38

> Hvad er det, du prøver at sige?

At det sjældent er det ringste produkt der bliver standarden for 2
sammenlagte producenter.

Mvh Jens