Happiness i aften på DR2
Fra : Morten Bowman

Dato : 15-01-04 08:26

Hejsa
Husk at se denne fremragende film kl. 23.00 på DR2!!
http://www.uk.imdb.com/title/tt0147612/

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Akalias

Dato : 15-01-04 15:26

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Husk at se denne fremragende film kl. 23.00 på DR2!!
> http://www.uk.imdb.com/title/tt0147612/

Kl. 23.00 er alt for sent!!!

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-01-04 15:39

On Thu, 15 Jan 2004 15:25:42 +0100, "Akalias" <akalias@> wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
>>

>Kl. 23.00 er alt for sent!!!

Ikke for sådan en film, men ellers optag den?

Fra : zcully

Dato : 15-01-04 16:50

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
> Hejsa
> Husk at se denne fremragende film kl. 23.00 på DR2!!
> http://www.uk.imdb.com/title/tt0147612/
>
> Morten Bowman
> mortensnabelabowmanpunktumdk

Ok tak for tippet. Den må jeg se.
Philip Seymor Hoffman styrer

/Zcully

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-01-04 18:02

zcully wrote:
> "Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

> Ok tak for tippet. Den må jeg se.
> Philip Seymor Hoffman styrer

Enig, den skal jeg se igen. Det er en rigtigt god film!
Så iøvrigt Flawless i går, havde optaget den for et par æoner siden. Den var
også rigtigt god, og PSH spillede eminent. (hvilket Robert DeNiro
selvfølgelig også gjorde)

Jacob

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-01-04 19:08

On Thu, 15 Jan 2004 16:50:11 +0100, "zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com>
wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

>Ok tak for tippet. Den må jeg se.
>Philip Seymor Hoffman styrer

Og i denne er han i særklasse

Fra : Jacob Riis

Dato : 15-01-04 18:55

[snip] om Happiness

> Morten Bowman

Jeg skulle lige til selv at skrive at folk skal huske at se den. Det er er
en af de film hvor jeg smiler en lille smule hele tiden fordi den bare er
lavet så godt.

--
Jacob

Fra : Jeppe Møller

Dato : 16-01-04 11:50

> Hejsa
> Husk at se denne fremragende film kl. 23.00 på DR2!!
> http://www.uk.imdb.com/title/tt0147612/

Ja, den var der ikke meget 'happiness' over...
Det undrede mig bagefter at DR2 præsenterede filmen som komedie- det var i
lige så høj grad et drama i mine øjne.

/JeppeM

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-01-04 11:54

"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> writes:

> Ja, den var der ikke meget 'happiness' over...
> Det undrede mig bagefter at DR2 præsenterede filmen som komedie- det var i
> lige så høj grad et drama i mine øjne.

Hvis man får den præsenteret som komedie rammer den så meget hårdere.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-01-04 13:24

Peter B. Juul wrote:

> Hvis man får den præsenteret som komedie rammer den så meget hårdere.

Den står også som komedie/drama hos IMDB. Den var så grotesk flere
steder at jeg ikke kunne lade være med at grine.

/David

Fra : Jeppe Møller

Dato : 16-01-04 14:39

> Den står også som komedie/drama hos IMDB. Den var så grotesk flere
> steder at jeg ikke kunne lade være med at grine.

JA- specielt slutningen var rørende
Drengen på altanen, hunden opg moderen...
og samtalen om en af søstrenes genboer der har dræbt og parteret en mand...

/J

Fra : zcully

Dato : 16-01-04 16:30

"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> wrote in message

> JA- specielt slutningen var rørende
> Drengen på altanen, hunden opg moderen...
> og samtalen om en af søstrenes genboer der har dræbt og parteret en
mand...

> /J

Du er vist ny i gruppen?
Bare lige en info til en anden gang, så skriver man SPOILER hvis man
afslører ting fra en film.
Heldigvis ødelagde du da ikke det hele, så jeg vil se filmen alligevel.

/Zcully

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-01-04 17:56

zcully wrote:
> [...]
> afslører ting fra en film.
> Heldigvis ødelagde du da ikke det hele, så jeg vil se filmen

Du læste vist ikke subject-linien? ;)

Jacob

Fra : zcully

Dato : 16-01-04 22:37

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in message

> Du læste vist ikke subject-linien? ;)
>
> Jacob

Sorry trækker den strks tilbage ;-/

/Zcully

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-01-04 14:38

> Sorry trækker den strks tilbage ;-/

ok

/Jeppe

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-01-04 00:56

On Fri, 16 Jan 2004 16:29:49 +0100, "zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>afslører ting fra en film.
>Heldigvis ødelagde du da ikke det hele, så jeg vil se filmen alligevel.

Han har ikke ødelagt noget

Fra : Morten Bowman

Dato : 16-01-04 13:51

On 16 Jan 2004 11:54:14 +0100, p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter
B. Juul) wrote:

>Hvis man får den præsenteret som komedie rammer den så meget hårdere.

Ja det må man sige Men der er dog sort humor.