Mobiltelefoni til Udlandet
Fra : Thomas Rygaard

Dato : 15-01-04 00:18

Da jeg ringer meget til fjernøsten har det været nødvendigt for mig at finde
en billig løsning på udlandstelefoni via mobiltelefon. Her kan jeg klart
anbefale www.tele-link.dk som tilbyder de billigste priser jeg har set i
Danmark. Se i prislisten under "Denmark Mobile" for at få prisen for
mobiltelefoni op.

TR

Fra : hem@n

Dato : 15-01-04 01:01

Hvordan virker det egentlig, når man har et abonnement i forvejen? Betaler
man også for minutprisen for ens eget abonnement, mens man ringer til
udlandet?

På forhånd tak!

Fra : Thomas Rygaard

Dato : 15-01-04 10:26

Du bliver kun opkrævet minutprisen som vist på hjemmesiden, beløbet bliver
opkrævet på ens kreditkort. Da du ringer udenom din normale udbyder mener
jeg at tjenesten er fuldstændig uafhængig af hvilken udbyder du har.

Du ringer jo bare en kode i USA hvorefter du modtager et opkald på din
telefon 5 sek efter. Så ringer du ganske enkelt bare så længe og til så
mange du har lyst til.

Det virker ganske fint for mig.

TR