Problemer med rammer
Fra : Lars Olesen

Dato : 15-01-04 00:04

Jeg har lavet følgende markup på http://www.husklink.dk/sellidea.php

#main har en ramme, men den vises ikke hele vejen ned i hvert ikke i IE
og Mozilla - og det må jo have noget med mine floats at gøre. Er det
fordi jeg ikke kan gøre de på den måde, jeg har gjort det?

--
Lars
www.fodboldenslegestue.dk   www.larsolesen.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-01-04 00:34

Lars Olesen skrev:

> Jeg har lavet følgende markup på
> http://www.husklink.dk/sellidea.php

Linket er dødt.

> #main har en ramme, men den vises ikke hele vejen ned i hvert
> ikke i IE og Mozilla - og det må jo have noget med mine floats
> at gøre.

Det lyder som et problem jeg også har. Prøv at se www.musikinfo.dk
i Mozilla. Indholdet "kravler" ud af rammen i bunden. Jeg tror at
problemet ligger i at der ikke er defineret størrelser på alle
billeder - men jeg har ikke haft tid til at afprøve det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Olesen

Dato : 15-01-04 09:23

> Linket er dødt.

Hm, det er det rigtige link, men har lige fat i B-one.net, for det kan
jo ikke passe, at min side lige er nede, når nu jeg skal have hjælp :)

> [...]
> problemet ligger i at der ikke er defineret størrelser på alle
> billeder - men jeg har ikke haft tid til at afprøve det.

Ja, det er lidt tilsvarende. Dog er indholdet på min side stadig i
rammen, og den tegner det nederste af rammen, men udelader noget midt på.

Skriver lige, når de har fået linket op igen :)

Fra : Lars Olesen

Dato : 15-01-04 13:35

Lars Olesen wrote:

> [...]

http://www.husklink.dk/help.php

Så skulle B-one være på ret køl igen. Håber nogen kan hjælpe!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-01-04 13:48

Lars Olesen skrev:

> Så skulle B-one være på ret køl igen. Håber nogen kan hjælpe!

Jeg har leget lidt med DOM Inspector. Hvis du sætter en topmargen
på #foot kommer bundkanten på #main fint frem.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Olesen

Dato : 15-01-04 14:07

> Jeg har leget lidt med DOM Inspector. Hvis du sætter en topmargen
> på #foot kommer bundkanten på #main fint frem.

Men hvad så med de afbrudte sidekanter?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-01-04 14:15

Lars Olesen skrev:

> Men hvad så med de afbrudte sidekanter?

Dem havde jeg slet ikke set (de kommer i IE, men ikke i Mozilla).
Jeg har ikke noget godt bud på hvad du kan gøre her.

NB: En lille kommentar til jeres tekst. I skriver:

"Du kopierer ganske enkelt den lange e-mail-adresse ind ..."

- men det er vel ikke mailadresser I vil forkorte?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lars Olesen

Dato : 15-01-04 14:21

> Dem havde jeg slet ikke set (de kommer i IE, men ikke i Mozilla).
> Jeg har ikke noget godt bud på hvad du kan gøre her.

Ja, i IE. Nå, men det er også ligegyldigt. Opera og Mozilla viser det
tilsyneladende rigtigt.

> NB: En lille kommentar til jeres tekst. I skriver:
> - men det er vel ikke mailadresser I vil forkorte?

Det har du da ret i. Det er rettet :)