asus p4s800d-e sis655tx mobo, er jeg den e~
Fra : Per H

Dato : 14-01-04 22:42

søg på google sis655tx og se alle de fede artikler om bl.a. asus
p4s800d-e mobo.
det er ikke det vildeste den præstere, men til sis priser så er det
ski godt klaret.

per h

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-04 18:38

"Per H" <SleTtabker@hotmail.com> wrote in message
newsdb00962i9hr2q6e7hn8g985fa52sgb32@4ax.com...
> søg på google sis655tx og se alle de fede artikler om bl.a. asus
> p4s800d-e mobo.
> det er ikke det vildeste den præstere, men til sis priser så er det
> ski godt klaret.

jeg har prøvet sis chipsæt bundkort 3 gange .. SIDSTE OG SIDSTE OG
ALLERSIDSTE GANG NOGENSINDE !!!!
Være til skod skulle man lede længe efter.. men måske de har fået has på
deres MEGA MANGE BUGS !
Det board jeg havde var et P4S333 det stod som værende det bedste.. jeg
havde problemer fra første dag jeg trykkede ON...
Så jeg solgte det og så fik jeg mig et med INTEL chipsæt ! DET STYRE ! :)

Fra : Per H

Dato : 16-01-04 10:49

On Thu, 15 Jan 2004 18:37:39 +0100, "testpersonen"
<persontest-snabela-get2net.dk> wrote:

> [...]
>havde problemer fra første dag jeg trykkede ON...
>Så jeg solgte det og så fik jeg mig et med INTEL chipsæt ! DET STYRE ! :)

har hørt at intel laver nogen lækre boards, men skulle ikke være meget
værd til at oc med.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 18:05

> On Thu, 15 Jan 2004 18:37:39 +0100, "testpersonen"
> >
> har hørt at intel laver nogen lækre boards, men skulle ikke være meget
> værd til at oc med.

nej ikke Intel's egne boards.. men tag et asus board med intel chip på.. så
kan du :)
og hva skal man også med OC ? har man råd til en ordenlig CPU eller er man
ude efter og heletiden lege med sin pc for at den skal køre bare lidt bedre
? min køre .. stabil.. hva skal man bruge mere så ?

Fra : Jan T S

Dato : 18-01-04 12:52

">
> [...]

bedre
> ? min køre .. stabil.. hva skal man bruge mere så ?

Helt egnig og hvad skal man også OC for, hvis sin boards med sis chipsæt i
er død.

Har selv Intel godt nok ikke en Asus boards men MSI, jeg kan sagtens OC den
men har ikke noget at bruge det til.

Mvh. Js

Fra : Morten L.

Dato : 17-01-04 14:34

> [...]
> havde problemer fra første dag jeg trykkede ON...
> Så jeg solgte det og så fik jeg mig et med INTEL chipsæt ! DET STYRE ! :)

Med en ganske minimal risiko for at fornærme dig, så lyder det bare
imponerende, at SÅ mange SÅ kritsike hardware anmeldere roser netop dette
kort temmeligt højt, og generelt siger det kører meget stabilt.
Alle disse anmeldere KAN rent untagelsesvis vide en hel del om, hvad de
roder med.
Kanske man bare skal sørge for at installere maskinen rigtigt op første
gang - præcis ligesom man skal med Intel kortene ????

SIS er vist heller ikke større idioter, end at deres grej blot
tilnærmelsesvis er testet...

Nå.. men der er også folk, der syns' at XP sux, blot fordi de har hørt om et
program, de alligevel ikke ville have brugt, ikke kan køre på dette
system...

Fred med det - tanker er toldfri

Mvh
Morten @ ældre VIA bundkort - og det kører s'mæn ligeså stabilt som alt
andet jeg har prøvet...
- og jeg ser også frem til 655TX kortene kommer til landet.

Fra : Jan T S

Dato : 18-01-04 13:00

">

> [...]
et
> program, de alligevel ikke ville have brugt, ikke kan køre på dette

Det er da rigtigt har da selv haft via og sis 4 stk. 1 kørte som den skulle
de 3 andre skulle der 7 bords før de kørte og hvis der ikke var fejl på dem
kunne man nok ikke få dem byttet.
ved ikke om det kun er Asus som har problemmer med sis for syndes ikke at
man hører noget om de problemmer med andre fabrikkarter.

Men jeg holder mig nu til Via eller Intel fremover mit skal være stabilt har
ikke råd til at være test person for Asus og sis.

Mvh. Js