Skærme
Fijala 3554
Acer 17 " fladskærm
Fra : Søren - 6000

Dato : 14-01-04 23:07

Hej

Jeg har tænkt mig at købe en Acer 1721 MS 17" fladskærm. Er det muligt at
slukke for højtalerne i sådan en skærm, da jeg har hørt at de ret tit er
meget dårlige. ?

Hvad mener i iøvrigt om skærmen. Koster ca 3800,- hos den lokale databix.

Søren

Fra : Jensn

Dato : 15-01-04 06:20

"Søren - 6000" <xxsrl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget dårlige. ?
>
> Hvad mener i iøvrigt om skærmen. Koster ca 3800,- hos den lokale databix.

Du kan da bare skrue ned for dem - men hvis du alligevel ikke har tænkt
dig at bruge dem, hvorfor så ikke spare den merpris som det koster ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-01-04 09:10

Du kan jo også blot lade være med at sætte stikket i

Fra : JK

Dato : 15-01-04 09:17

On Wed, 14 Jan 2004 22:07:10 -0000, "Søren - 6000" <xxsrl@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>slukke for højtalerne i sådan en skærm, da jeg har hørt at de ret tit er

Man lader da bare være med at forbinde lydkablet til lydkort. Bruger
andre højttalere evt., eller skruer ned.

>Hvad mener i iøvrigt om skærmen. Koster ca 3800,- hos den lokale databix.

Hmm

Normalt ville jeg foretrække 1731, der er lidt smartere. Men jeg
kommer da i tvivl.

http://www.prad.de/guide/hersteller1.html

Jeg tror, at 1721 har bagudrettede højttalere, medens 1731 har dem
fremadrettede.

Acer skærme er jeg absolut meget positive for. Jeg drømmer om en 19",
Acer 1931.

Kun hvis du har gode øjne, er en 17" med 1280x1024 en god ide. En 19"
kører også med 1280x1024 og er meget større.
En 15" med 1024x768 har det ligeså stort som på en 19", synsfeltet er
bare mindre.
En TFT _skal_ jo køre med den medfødte opløsning. Ellers tegner den
langt mindre skarpt. Så er du advaret.

mvh

John