Skærme
Fijala 3554
her
Fra : Badboy

Dato : 14-01-04 21:22

jamen den kører fint de første 30 sekunder,så lige pludselig begynder den at
blinke,og lige efter går den i sort.Jeg har prøvet med en anden skærm og der
virker alt perfekt,det vil sige at der er noget galt med min skærm.

Af økonomiske årsager har jeg ikke råd til at investere i noget andet,men
jeg har hørt at det bare kan være en lille DIMS ell. en Strøm DIMS der kan
være røget inde i skærmen, og sådan noget skulle ikke koste så meget at få
lavet,har du/i hørt om noget lignende vil jeg meget gerne høre fra jer, da
det måske kan spare mig for nogle penge.

Fra : ea

Dato : 14-01-04 22:25

> [...]
>lavet,har du/i hørt om noget lignende vil jeg meget gerne høre fra jer, da
>det måske kan spare mig for nogle penge.

det er vel ikke fordi den ikke kan klare refresh raten når du kommer
ind i Windows?