Langt Fra Las Vegas DVD...
Fra : Jean

Dato : 14-01-04 20:25

Hej NG!

Den 4 DVD-boks, der er udkommet med Langt Fra Las Vegas...
Er det samtlige afsnit, der er produceret?

Mvh Jean

Fra : Christian

Dato : 14-01-04 20:39

"Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in message
> Hej NG!
>
> Den 4 DVD-boks, der er udkommet med Langt Fra Las Vegas...
> Er det samtlige afsnit, der er produceret?

Nej det er ikke samtlige afsnit. Det er hovedsageligtalle de afsnit hvor
Iben Hjejle er med - og dem der mangler er så vidt jeg ved de fleste fra 1
sæson. Årsagen til at de første afsnit ikke er med, er vist noget med
rettighederne til de musik brudstykker der er anvendt - og som man ikke har
villet betale for i forbindelse med udgivelse på DVD.

Men de 4 DVD'ere er underholdning i høj klasse

/Christian

Fra : Anders Petersen

Dato : 14-01-04 21:03

"Christian" <cphl@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> villet betale for i forbindelse med udgivelse på DVD.

Forklaringen fra d'herrer Christensen og Hvam var vist mere noget i retning
af, at det skyldtes den voldsomme inkonsistens i karaktererne sæsonerne
imellem. Nu hvor sæson 1 er ved at blive genudsendt på TV2 Zulu, kan jeg
også sagtens se hvad de mener.
Karaktererne er _slet_ ikke faldet på plads. Kenny og især Robert er _helt_
andre karakterer i sæson 1 og humoren har heller ikke fundet sit leje endnu.
Wulff blev også skrevet ud af serien efter sæson 1 og det samme med Caspers
kæreste, Anne. Der er også nogle forskellige kontinuitetsproblemer
involveret. Robert har f.eks. sex adskillige gange i løbet af første sæson,
mens der i de efterfølgende lægges kraftigt vægt på at manden er jomfru
(hvilket i grunden også burde være tilfældet). ^_^

> Men de 4 DVD'ere er underholdning i høj klasse

Dét kan vi straks blive enige om.

- Anders P.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 15-01-04 20:09

"Anders Petersen" <sanatoria@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> af, at det skyldtes den voldsomme inkonsistens i karaktererne sæsonerne
> imellem. Nu hvor sæson 1 er ved at blive genudsendt på TV2 Zulu, kan jeg

Det forklarer ikke hvorfor et enkelt afsnit fra sæson 1 har fundet plads på
DVD'erne, og at et for kontinuiten vigtigt afsnit fra sæson 2 mangler.

/Brian

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-01-04 23:11

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> writes:

> Det forklarer ikke hvorfor et enkelt afsnit fra sæson 1 har fundet plads på
> DVD'erne, og at et for kontinuiten vigtigt afsnit fra sæson 2 mangler.

Jeg fik DVDerne hjem til anmeldelse og spurgte i den forbindelse
kontaktpersonen hos CMC entertainment. Han sagde, at det var det med
rettighederne.

Robert er også hamrende inkonsistent skrevet hele vejen igennem, i
øvrigt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))