Har nogen af jer fået denne hjemme side?
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 14-01-04 17:26

Hej med jer!
Har nogen af jer fået denne hjemme side vist nok noget med Babarian det
er en film. Det er ofte denne kommer på min bærbare computer den er bare dum
og er vist ikke til at komme af med.

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-01-04 18:07

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen wrote:
> [...]
> Babarian det er en film. Det er ofte denne kommer på min bærbare
> computer den er bare dum og er vist ikke til at komme af med.

Det er lidt svært at gætte hvad du mener.

Er det din startside som ændre sig og bruger du Microsoft Internet
Explorer?

www.spywarefri.dk kan du hente værktøjer til at slippe af med spyware
og ad-ware

cwshredder anbefales også tit:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html

og for at forhindre gentagelser kan denne vist bruges:
http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk