Smarttalk?!
Fra : Maria

Dato : 14-01-04 14:56

Jeg har flyttet mit mobil nummer fra TDC til smarttalk.
Lige i starten af december måned 2003 fik jeg sim-kort med 100,-taletid på.
Jeg har brugt omkring 60-65 kr. på det frem til 01/01-04, her i det nye år
vil jeg tro jeg har brugt 10,-.

Så idag ville jeg lige ind og sætte penge på det, så jeg der altid står
lidt. MEN MEN MEN....

Så står der at den står i MINUS med ca. 110,-hvordan fanden kan det lade
sig gøre?

--
(¯`·.¸¸.Maria.¸¸.·´¯)

Fra : Fischer

Dato : 14-01-04 15:00

> Så står der at den står i MINUS med ca. 110,-hvordan
> fanden kan det lade sig gøre?

Med Debitel kan alt lade sig gøre!

Jeg kender ikke Smarttalk's side, men er der ikke en forbrugsoversigt så du
kan se hvor pengene er gået hen?

*Fischer

Fra : Maria

Dato : 14-01-04 15:25

Wed, 14 Jan 2004 15:00:13 +0100, Fischer <myfischer87@get2net.dk> skrev:

> [...]
> kan se hvor pengene er gået hen?
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Jo de har sådan en side, men som åbenbart ikke virker....

--
(¯`·.¸¸.Maria.¸¸.·´¯)

Fra : Rene Di Nardo

Dato : 14-01-04 15:06

> Så står der at den står i MINUS med ca. 110,-hvordan fanden kan det lade
> sig gøre?

Hej Maria

Du har talt for mindre end 50 kr. pr. md og bliver derfor straffet med et
"abonnement" på 25 kr. pr. md.

læs mere på:
http://www.smarttalk.dk/smarttalk/smarttalk.nsf/pages/Priser.html

Uden at jeg skal reklamere for Telmore kan jeg oplyse at TELMORE opkræver
7,50 kr. i administrationsgebyr,
ved et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder.

Mv. René

Fra : Maria

Dato : 14-01-04 15:27

Du har talt for mindre end 50 kr. pr. md og bliver derfor straffet med et
> "abonnement" på 25 kr. pr. md.

Nej i dec. måned talte jeg og sendte sms'er for 60,-til 65,-og det burde de
ikke trække 25,-for

--
(¯`·.¸¸.Maria.¸¸.·´¯)

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-01-04 15:52

On Wed, 14 Jan 2004 15:26:57 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk>
wrote:

> Du har talt for mindre end 50 kr. pr. md og bliver derfor straffet med et
>
>Nej i dec. måned talte jeg og sendte sms'er for 60,-til 65,-og det burde de
>ikke trække 25,-for

Smarttalk var så "smarte" at man skal skulle betale for modtagelse af
sms'er i december måned. Det kan være det som der er sket hos dig.
Pengene skulle dog være sat ind på kontoen igen dags dato. Det er de
ihvertfald hos mig.

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Fra : Maria

Dato : 14-01-04 16:36

Wed, 14 Jan 2004 15:51:46 +0100, Lars Christensen <spam@go-away.invalid>
skrev:

> [...]
> sms'er i december måned. Det kan være det som der er sket hos dig.
> Pengene skulle dog være sat ind på kontoen igen dags dato. Det er de

Jo sørme så, nu er der vildt meget + på min konto igen, det var da dejligt
:)

--
(¯`·.¸¸.Maria.¸¸.·´¯)

Fra : Jens

Dato : 14-01-04 15:28

> [...]
> 7,50 kr. i administrationsgebyr,
> ved et minimumsforbrug på 50 kr. over 3 måneder.

Valgte selv at skifte til Telmore af samme årsag, da jeg blev
"tvangsflyttet" til SmartTalk da Debitel købte Tiscali Mobile - og
ovenikøbet "glemte" at gøre opmærksom på dette forhold i deres
velkomsthilsen, som ellers lovpriste SmartTalks betingelser i høje toner og
ellers påstod, at "alt var som det altid"...

Det eneste positive jeg kan sige om SmartTalk er, at det lykkedes at få
gennemført nummerportering på nogle få uger uden bøvl.

Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-04 15:46

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> wrote in message
newsr1rqb2qrv45exk@news.tele.dk...
> [...]
> lidt. MEN MEN MEN....
>
> Så står der at den står i MINUS med ca. 110,-hvordan fanden kan det lade

Tjek om der er trukket en masse beløb på 18 øre.. for det er kommet frem at
smartalk har været smarte at tage penge for alle MODtagne SMS´er

Fra : TrUnTeGrIsEn

Dato : 07-02-04 19:52

HeY..!!
Drop det der SMART TALK..!!
Jeg har det selv.. Og min mobil er blevet lukket pga. det.. jeg kan
modtage opkald, men kan ikke skrive eller ringe..!!
Hader det lort..!!
Knus..!!

http://www.kandu.dk/