Tastatur i HTML???
Fra : Kurt Dunder

Dato : 14-01-04 14:15

Hej

Jeg er ved at lave en brugervejledning i HTML, der skal kunne bruges på en
touchsskærm. Det skal ikke uploades til internettet, men være på en
standalone maskine. Er det muligt at lave et tastatur i html, der kan
indsættes, således at man kan udfylde en formular uden at bruge tastaturet?
Kan HTML gøre det eller skal jeg over i php eller noget andet?

Dunder

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-01-04 14:25

"Kurt Dunder" <kurtdunder[fjern_dette]@ofir.dk> escribió en el mensaje
> [...]
tastaturet?
> Kan HTML gøre det eller skal jeg over i php eller noget andet?

Det kan gøres med javascript - det behøver ikke at være alt for svært.
MEd venlig hilsen
Lars hoffmann

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 14-01-04 15:54

Lars Hoffmann skrev:

> tastaturet?
>
> Det kan gøres med javascript - det behøver ikke at være alt for svært.

- og javascript skal du spørge mere om i dk.e.i.w.clientside

mvh

Jesper Brunholm