PJF 2001
Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 14-01-04 13:11

Hejsa

Så fik jeg endelig min nye pumpe, og den er STOR.. Den virker til at
være meget effektiv. En ting generer mig dog..

Min kammerat har en tilsvarende Sacem pumpe. Når han her skal have
spanden renset, kan han blot klipse ind- og udsugningsrør fra, så
blokerer de automatisk. På min PJF 2001 blokerer de slet ikke.

Ved I om man eventuelt kunne købe den slags dimser, så man ikke altid
er nødt til at suge pumpen til manuelt?

R.

Fra : Davidsen

Dato : 14-01-04 17:19

"Ronni Heuckendorff Hansen" <ronni@_spam_cowsinspace.dk> skrev i en
meddelelse news:99ca00h0jpf2h23vi9kaud44fphsc5sgn6@4ax.com...

> Ved I om man eventuelt kunne købe den slags dimser, så man ikke altid
> er nødt til at suge pumpen til manuelt?
>
> R.

Kan man sagtens, fx. har Avifauna (og sikkert mange andre) stumperne.
http://www.avifauna.dk/shop/index1.htm

Mvh
Davidsen

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 14-01-04 17:47

On Wed, 14 Jan 2004 17:18:37 +0100, "Davidsen"
<davidsen@FJERNDETTEtdcspace.dk> wrote:

>Kan man sagtens, fx. har Avifauna (og sikkert mange andre) stumperne.

Kunne jeg lokke dig til at vise mig dem? Når jeg kigger hos Avifauna
har de kun 3 produkter under tilbehør til Project, og ingen af disse
er hvad jeg søger. Heller ikke de andre kategorier under Pumper &
Filtre giver rigtigt noget resultat?

R.

Fra : Davidsen

Dato : 14-01-04 18:38

"Ronni Heuckendorff Hansen" <ronni@_spam_cowsinspace.dk> skrev i en
meddelelse news:8hsa0057tn3sq0509rmnshr0kfahlkeifm@4ax.com...

> [...]
> har de kun 3 produkter under tilbehør til Project, og ingen af disse
> er hvad jeg søger. Heller ikke de andre kategorier under Pumper &

Se dér fik du mig!
Jeg har selv i sin tid købt stumperne (stophaner osv.) hos Avifauna, og
henviste derfor bevidstløst til dem. Nu må jeg give dig ret; der er ikke det
store udvalg i hverken Project eller 'No name' stumper. Dog er der under
'Diverse Tilbehør/Eheim tilbehør' nogle snapkoblinger mm. Husker ikke lige
slangedimensionerne op PJF 2001, men mon ikke det er til at finde noget der
dur...

Mvh
Davidsen

Fra : --BS--