Tæve i løbetid
Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 21-04-01 10:31

Hejsa!

Vi har en 4 år gammel tæve som jo kommer i løbetid af og til. Da hun
opholder sig indenfor i huset, havde vi tidligere problemer med at hun
dryppede overalt på gulvtæpper.

Nu har vi udstyret hende med et par gamle boksershorts, der har fået
monteret en engangsble. Hun finder sig gladeligt i det, da hun stadig kan
komme til at slikke sig når hun skal. Findes der ikke en mere professionel
løsning som f.eks. bleer til hunde?

Vi er ikke interesseret i at få hende steriliseret.
På forhånd tak.

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Randi Lundberg

Dato : 21-04-01 12:53

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@moskjaer-andersen.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der ikke en mere professionel
> løsning som f.eks. bleer til hunde?

Jo, da. I enhver velassorteret dyrehandel kan man købe løbetidsbukser til
tæver. De fungerer efter sigende godt (taler ikke af erfaring - har selv
hanhund).

Mvh. Randi

Fra : x Vuf x

Dato : 21-04-01 13:43

Sat, 21 Apr 2001 13:52:35 +0200, Randi Lundberg wrote:
> [...]

>tæver. De fungerer efter sigende godt (taler ikke af erfaring - har selv

Men husk lige på, at de bukser IKKE forhindrer en han i at parre hende!

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de 3 ***
http://www.sonpet.mixeren.com/

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 22-04-01 12:15

"x Vuf x" <sonpet@***mixeren.com> wrote in message

> Men husk lige på, at de bukser IKKE forhindrer en han i at parre hende!

LOL :)

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 21-04-01 13:02

Du kan i en dyrehandel købe "hundebukser" beregnet
til det samme. Vi har altid sat et stykke sammenfoldet
køkkenrulle i. Men ellers et trusseindlæg.
Hilsen Margit

Kurt Moskjær Andersen <kurt@moskjaer-andersen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9brk1a$mfo$1@sunsite.dk...

Fra : Carina Graversen

Dato : 21-04-01 14:39

Hej Kurt.

Jo, du kan købe løbetidsbind til hunde ...

Jeg har lige taget et par billeder af min hund, hvor du kan se hvordan de
sidder på vovsen, og også lige et hvor du kan se hvordan de er udformet. Jeg
plejer at klippe det medfølgende bind af, og så sætte et større på med
vinger - jow jow, min hund følger skam med moden *GGGG*

Du kan se siden her:
http://hunde.homepage.dk/loebetid.htm

Jeg håber du kan bruge mit svar - PRØV DET !!!! *LOL*

Hilsen
Carina

- - -
Carina Graversen (Ina)
E-mail: ina@hund.dk
Min hund: http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm
Træningsweekend: http://hunde-viden.homepage.dk
Redningshunde: http://www.redningshund.dk
ICQ # 50 67 93 53

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 22-04-01 12:18

"Carina Graversen" <carina.graversen@mail.dk> wrote in message

> Jeg håber du kan bruge mit svar - PRØV DET !!!! *LOL*

Smukt, lækkert med nogle billeder også for at se hvordan det ser ud :)
Findes der nogen butikker på Nettet som forhandler disse løbetidsbind? Hvad
er en typisk pris for dem?

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Mari

Dato : 22-04-01 18:11

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@moskjaer-andersen.dk> skrev i en meddelelse news:9bueko$kdl$1@sunsite.dk...
> [...]
> Findes der nogen butikker på Nettet som forhandler disse løbetidsbind? Hvad

Se en liste her
http://dog-inn.dk/

Her har de et meget stort udvalg, men de er ikke med på dog-inn's liste
http://www.kennel-maj.dk/home.htm
til gengæld ved jeg, at de forhandler alle slags hundeartikler.

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n