Bekræftigelse
Fra : Finn Jensen

Dato : 21-04-01 10:09

Hej Guruer,

Jeg har en bestillingsformular på min hjemmeside. Kan man lave det sådan at
input fra denne bestilligt automatisk kommer på en mail til afsenderen??

Finn Jensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-04-01 10:57

> Jeg har en bestillingsformular på min hjemmeside. Kan man lave det sådan
at
> input fra denne bestilligt automatisk kommer på en mail til afsenderen??
Med mindre det er en feature, som er indeholdt i programmet der tager sig af
formularen (ikke overvældende sansynligt),
kræver det en form for serverside sprog - f.eks. php..

mvh
Martin Petersen

Fra : Allan Unnerup

Dato : 22-04-01 08:18

Bekræftigelse?
Det hedder altså bekræftelse.

Hilsen Allan

Fra : find clausen

Dato : 23-04-01 21:40

On Sat, 21 Apr 2001 11:08:38 +0200, "Finn Jensen"
<info@shannon-fly-dressing.dk> wrote:

> Hej Guruer

Øh, det er ikke mig
Men:

Placer dette i head:

function checkMail(form)
{
if (form.email.value != "" && form.recipient.value.indexOf("\nCC:")
<0)

ovenstående if ... i EEN linie !

form.recipient.value += '\r\nCC: ' + form.email.value + ' (copy)';
}

Og dit <FORM tag skal så slutte med:

onSubmit="checkMail(this)">

--