Hvordan laves logoer?
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 14-01-04 02:25

Jeg vil gerne selv lave logoer som dem under Logoer på min side
http://www.ecarisma.dk
Har prøvet i Photoshop, men de bliver mildest talt ikke så fede.
Er der ikke et gratis program til det?

Jan

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-01-04 10:26

Jan Emil Christiansen wrote:
> Jeg vil gerne selv lave logoer som dem under Logoer på min side
> http://www.ecarisma.dk

Det kan godt være det er dit domæne, men det ser ud til at alt indholdet
er fra smsas.com. Hvorfor ikke give et direkte link?

> Har prøvet i Photoshop, men de bliver mildest talt ikke så fede.
> Er der ikke et gratis program til det?

Nu er Photoshop noget af det bedste til biledebehandling, og dyrt, så du
bør da sætte dig ind i hvordan programmet virker og ikke bare spilde
dine penge.

Du kan ikke få et program til at lave flot grafik, det er dig som skal
lave det. Programmet er et værktøj.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 14-01-04 11:27

> Det kan godt være det er dit domæne, men det ser ud til at alt indholdet
> er fra smsas.com. Hvorfor ikke give et direkte link?
Hvad er det direkte link - man ikke de selv har et site under sms a/s
domænet?
Der er mange sider med indhold fra dem (mindst 221 - for jeg har det
nummer) - jeg valgte min egen fordi det jo er mig som spurgte.

> Nu er Photoshop noget af det bedste til biledebehandling, og dyrt, så du
> bør da sætte dig ind i hvordan programmet virker og ikke bare spilde
> dine penge.
Jeg er god til Photoshop, men det er da lidt overkill.

> Du kan ikke få et program til at lave flot grafik, det er dig som skal
> lave det. Programmet er et værktøj.
Øh synes du virker lidt smart.

Jeg søger bare et simplet program, hvor man ikke kan mere end det man skal
bruge. Og så evt er bedre til tekst, cirkler og andre små dimser. Måske er
man så heldig der er små figure man kan bruge i forvejen.
Jeg har fundet mange som webinterface, men så kan man kun få logoet ved at
sende det til sin mobil.

Jan