God råd til køb af router
Fra : Anders Lund

Dato : 14-01-04 02:10

Jeg søger en god router til vores kabel net forbindelse.

-Forbindes til modemet med alm. RJ45 ethernet.

-Switch/hub ikke påkrævet

-Skal dele til 4computere

-Pris: <800kr

Anders Lund
Anders@GEDzaim.dk
Fjern geden fra min email adresse

Fra : banditten2002

Dato : 14-01-04 22:12

Køb ikke en D Link 604, den har jeg ikke det bedste og sige noget om, den
skal genstartes for tit, selvom der er ny firmware i den

Jeppe

Fra : Michael Pedersen

Dato : 15-01-04 19:19

Fra : Jp J

Dato : 16-01-04 17:34

> [...]
alt
> andet hardware er der smuttere indimellem.

Har osse kørt Dl-604 i 1½ år .... uden probs.
De kom først da jeg satte en forkert adapter til dyret, og gav den 12Vac i
stedet for 5Vdc *g*
Så nu kører jeg Dl-704-P ( 4port switch, nat og printerserver : ca 400 Kr. )

JpJ