Genierne i DCU-huset udtaler sig..........
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 14-01-04 01:23

UDTALELSER FRA DCU-huset.

Nu lyder der igen "kloge" ord fra Kongevejen.

Nu skal der pludselig bygges et nyt kontorhus ??? Hvem mon har
besluttet det? er beslutningsprocessen lige så "demokratisk" som med
indførelse af nyt MINDRE godt campingpas til medlemmerne (Det er
ihvertfald dårligere end det gamle, så genierne må nu udlevere TO
campingpas til medlemmerne!!! FOR ET HALVT ÅR SIDEN SAGDE GENIERNE AT
VI SKULLE BOYCOTTE SVERRIGE SOM CAMPINGLAND PÅ GRUND AF SELVSAMME
CAMPINGPAS !!!).

Genierne udtaler:
"De STØVEDE og UTIDSSVARENDE lokaler på Gammel Kongevej rømmes til
efteråret" !!!!!

-STØVEDE !!! Kunne de ikke bare tørre støv af og gøre rent derinde en
gang imellem?
-UTIDSSVARENDE!!! Her må de mene INDHOLDET i DCU-huset! de
folkevalgte! ja det må vi jo give dem ret i.

Formanden udtaler:
"Der er meget store perspektiver i den synergi-effekt" mellem
campingplads og DCU hovedkvarter.
- Det er sgu da synd for Absalon at jage flere gæster væk! eller hvad
er det for en synergi-effekt der her tænkes på? Skal folk kunne komme
ind og se hvordan en CENSURMESTER virker? eller hvordan man kan knægte
YTRINGSFRIHEDEN og DEMOKRATIET I PRAKSIS i foreningen DCU? OG SÅ
OVERNATTE PÅ ABSALON??

LANDSFORMANDEN FORESTILLER SIG ET udstrakt SAMSPIL MELLEM DEN
"LEVENDE" CAMPINGPLADS OG HOVEDKVARTERET !!

-Formanden agter nok at opstille SIN campingvogn ved HOVEDKVARTERET!
Eller skal vi se noget som bevæger sig (noget levende) kontra noget
totalt stationært?

OG SÅ KOMMER DEN BEDSTE FRA GENIERNE:
-Vi (de er to) forestiller os et moderne kontorkompleks i
arkitektonisk HARMONI med DCUs IDEALER og de BYPLANMÆSSIGE
forudsætninger"

HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHHHAAHHAHAAHHAAHAHA......

HVA BA DO....... Hvad siger I så ? I HARMONI MED DCUS IDEALER!

En kontorbygning der afspejler CENSUR ! KNÆGTELSE AF YTRINGSFRIHEDEN
OG DEMOKRATIET i vores forening DCU ?? Gu ved om de har været ØSTPÅ og
set på bygningsværker?

"Byplanmæssige" Gu ved om Landsformanden tænker på at bygge en hel
by?? UHA DA

Så udtaler Informationchefen HIMSELF !!
"Men overtagelsen af det ubebyggede areal (gammel Q8 benzinstation)
viste sig betydelig mere kompliceret og vanskeligt end antaget"

-Ja for fanden da, hvad havde I forstillet jer? MANGE står i kø for at
få fingre i grunde hvor der tidligere har ligget en GAMMEL
benzinstation eller en INDUSTRIHAVN (lyder det ikke bekendt for jer?
Halskov Industrihavn!! OLIEPRODUKTER!!).

HVILKET DEMOKRATISK UDVALG I DCU HAR BESLUTTET at dette nye kontorhus
skal bygges? I hvilket REFERAT står der hvem som har ansvaret for
denne beslutning?

I hvilket REFERAT står der hvem som har ansvaret for at huset skal
ligge på en grund hvor en gammel BENZINSTATION har ligget?

Venlig hilsen
verner

Fra : Carsten Holck

Dato : 16-01-04 20:20

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> UDTALELSER FRA DCU-huset.

Du må godtnok have betalt mange penge for dit medlemskab siden det går dig
sådan på

/carsten

--
troll alert ignored - for the time

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 17-01-04 01:01

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> wrote in message news:<4008394f$0$29324$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Du må godtnok have betalt mange penge for dit medlemskab siden det går dig
> sådan på
>
> /carsten

Nej Carsten, jeg hader bare pampere og deres metoder.DET burde du også gøre.

Venlig hilsen
verner

Fra : Peder

Dato : 17-01-04 21:57

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> UDTALELSER FRA DCU-huset.

Så udkom CAMPING-FRITID, det grænseoverskridende, demokratiske og
debatskabende medlemsblad for Danmarks største campingorganisation DCU,
igen, til stor glæde og inspiration for organisationens medlemmer.

FOR ET HALVT ÅR SIDEN SAGDE GENIERNE AT
> VI SKULLE BOYCOTTE SVERRIGE SOM CAMPINGLAND PÅ GRUND AF SELVSAMME
> CAMPINGPAS !!!).

Af alle burde _du_ vide, at selv genier kan tage fejl.

> Genierne udtaler:
> "De STØVEDE og UTIDSSVARENDE lokaler på Gammel Kongevej rømmes til
> efteråret" !!!!!

Det er sq da genialt. Hvorfor blive i de gamle lokaler, når de bygger nyt
foreningshus til det samme formål. Det vil da være himmelråbende
uintelligent.

> -STØVEDE !!! Kunne de ikke bare tørre støv af og gøre rent derinde en
> gang imellem?

Udgifter, Verner, udgifter. Pas på de ikke løber løbsk.

> -UTIDSSVARENDE!!! Her må de mene INDHOLDET i DCU-huset! de
> folkevalgte! ja det må vi jo give dem ret i.

Det kan ikke passe, Verner. Der findes ingen folkevalgte i en udemokratisk
forening.
Såeh, hvor var det lige filmen knækkede?

> - Det er sgu da synd for Absalon at jage flere gæster væk! eller hvad
> er det for en synergi-effekt der her tænkes på? Skal folk kunne komme
> ind og se hvordan en CENSURMESTER virker?

Prøv at tænke dig, hvilke økonomiske perspektiver, der ligger i denne
synergieffekt - alle de mennesker, der gerne vil ind og se en cencurmester i
aktivitet, skal betale gæstepris. Det er simpelthen genialt.

OG SÅ
> OVERNATTE PÅ ABSALON??

Næh holdt! Det er til en helt anden pris, Verner. Her må absolut betales
helt samme pris, som andre DCU-medlemmer må punge ud med. Så alt i alt - et
større provenue, genialt.

> LANDSFORMANDEN FORESTILLER SIG ET udstrakt SAMSPIL MELLEM DEN
> "LEVENDE" CAMPINGPLADS OG HOVEDKVARTERET !!
>
> -Formanden agter nok at opstille SIN campingvogn ved HOVEDKVARTERET!

Selvfølgelig, Verner. Den skal han jo overnatte i, når det behager ham.
Andet vil være uanstændigt - man er vel campist - selvom man er formand og
har et helt nyt foreningshus til rådighed.

Eller skal vi se noget som bevæger sig (noget levende) kontra noget
> totalt stationært?

Ja, Verner. Transportvejene på pladsen skal renoveres og udvides med en
øvelsesplads, så de besøgende campister, når de keder sig eller har anden
spildtid, kan spænde deres campingagregater på bil eller andet
transportmiddel og træne i behandling af disse til glæde for alle.
Og efter en sådan øvelse er der jo så trafikken til og fra købmanden for at
få bragt væskebalancen på plads efter sådanne hæsblæsende aktiviteter.

> OG SÅ KOMMER DEN BEDSTE FRA GENIERNE:
> -Vi (de er to)

Godt set, Verner! Det kan betale sig at nærlæse.

forestiller os et moderne kontorkompleks i
> arkitektonisk HARMONI med DCUs IDEALER og de BYPLANMÆSSIGE
> forudsætninger"
HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHHHAAHHAHAAHHAAHAHA......

Pas nu på, Verner! Der er før nogen, der er døde af grin - de har godt nok
ikke grint så højt.

> HVA BA DO.......

Hvad et det lige, det betyder?

Hvad siger I så ? I HARMONI MED DCUS IDEALER!

Jamen Verner dog - hvilke idealer har du ellers tænkt huset skal harmonere
med?
En husmoderforening eller foreningen af Bøsser & Lesbiske (ikke nedsættende
ment)

> En kontorbygning der afspejler CENSUR ! KNÆGTELSE AF YTRINGSFRIHEDEN
> OG DEMOKRATIET i vores forening DCU ??

Hvis jeg havde sådan en forening, ville jeg slet ikke låne den ud til nogen
som helst, heller ikke ledelsen i DCU.

Gu ved om de har været ØSTPÅ og
> set på bygningsværker?

Der er ellers mange fine huse i både Sverrige og Norge, som kan passe ind i
campingkonceptet.

> "Byplanmæssige" Gu ved om Landsformanden tænker på at bygge en hel
> by?? UHA DA

Jamen transportsystemet er der jo, der skal blot fyldes op med glade
campister i deres dertil indrettede huse og - viola - en campingby.

> [...]
> benzinstation eller en INDUSTRIHAVN (lyder det ikke bekendt for jer?
> Halskov Industrihavn!! OLIEPRODUKTER!!).

Det er rigtigt, Verner. Der er penge i affald - om det så er olie- eller
atomaffald, det er lige fedt.

> HVILKET DEMOKRATISK UDVALG I DCU HAR BESLUTTET at dette nye kontorhus
> skal bygges?

Det folkevalgte, Verner. Du har jo selv fortalt, at de er folkevalgte.

I hvilket REFERAT står der hvem som har ansvaret for
> denne beslutning?
> I hvilket REFERAT står der hvem som har ansvaret for at huset skal
> ligge på en grund hvor en gammel BENZINSTATION har ligget?

Da det sandsynligt, at det er Forretningsudvalget, eller dele af dette, der
tegner DCU, ville det være et godt sted at lede.

Hilsen
Peder

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-01-04 15:59

"Peder" <penybist@penybist.invalid> wrote in message news:<4009a191$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
>
> FOR ET HALVT ÅR SIDEN SAGDE GENIERNE AT
>
> Af alle burde _du_ vide, at selv genier kan tage fejl.

-pas-sagen!
-campingplads i Halskov industrihavn!
-censur af medlemmernes meninger og holdninger!
-ingen dialog med medlemmerne!
-ingen svar på medlemmernes skriftlige henvendelser!
-medlemmerne kan ikke komme til orde i eget fagblad!
-alle referater og beslutninger er hemmelig for medlemmerne!
-alle regnskaber er hemmelige for medlemmerne!
-knægtelse af ytringsfriheden i vores egen forening DCU!
OG MEGET MERE. Peder DU mener måske ikke at ovenstående er FEJL!!

Peder, at DU forsvarer ovenstående siger ALT om hvilken person DU er.

> Det er sq da genialt. Hvorfor blive i de gamle lokaler, når de bygger nyt
> foreningshus til det samme formål. Det vil da være himmelråbende
> uintelligent.

Peder ved du hvad årsag og virkning er?

> Udgifter, Verner, udgifter. Pas på de ikke løber løbsk.

Ja ja Peder at rengøring er dyrere en at bygge et nyt kontorhus giver
ligesom dimentionerne i dit indlæg.

> Det kan ikke passe, Verner. Der findes ingen folkevalgte i en udemokratisk
> forening.
> Såeh, hvor var det lige filmen knækkede?

Du har HELT forstået hvad det drejer sig om Peder.Saddam Hussain blev
valgt med 100% af alle afgivne stemmer. Hvor er dine ord dog kloge
Peder.Der er mange eksempler på dine kloge ord Peder.Farum!

> Prøv at tænke dig, hvilke økonomiske perspektiver, der ligger i denne
> synergieffekt - alle de mennesker, der gerne vil ind og se en cencurmester i
> aktivitet, skal betale gæstepris. Det er simpelthen genialt.

Du har ret.

> [...]
> helt samme pris, som andre DCU-medlemmer må punge ud med. Så alt i alt - et

Du har ret.

> Selvfølgelig, Verner. Den skal han jo overnatte i, når det behager ham.
> Andet vil være uanstændigt - man er vel campist - selvom man er formand og
> har et helt nyt foreningshus til rådighed.

Igen kloge ord.

> [...]
>
> Gu ved om de har været ØSTPÅ og
>
> Der er ellers mange fine huse i både Sverrige og Norge, som kan passe ind i

Heheh DER mistede du orienteringen Peder, Sverrige og Norge ligger
nordpå!! jeg gentager så du kan huske det NORDPÅ.
Peder kender du ikke engang retningen til hverdenshjørnerne?

> [...]
> atomaffald, det er lige fedt.

> Det folkevalgte, Verner. Du har jo selv fortalt, at de er folkevalgte.

Igen tager du fejl Peder, de folkevalgte læste om beslutningen i vores
"fagblad". Ja Peder det er svært når man skal holde sig til
virkeligheden.

> I hvilket REFERAT står der hvem som har ansvaret for
>
> Da det sandsynligt, at det er Forretningsudvalget, eller dele af dette, der
> tegner DCU, ville det være et godt sted at lede.

Peder nu bekræfter du over for alle at du ikke aner hvad du snakker
om.
Forretningsudvalget udgør ikke DCUs ledelse! DCUs Ledelse er
Repræsentantskabet (DCUs højeste myndighed, ifølge Love og Vedtægter,
men i praksis en narresut for medlemmerne og
folkevalgte).HOVEDBESTYRELSEN udøver REPRÆSENTANTSKABETS myndighed,
når Repræsentantskabet IKKE er samlet.

Så Peder der er nogle ting som du skal lære INDEN du udtaler dig så
skråsikkert.

> Hilsen
verner

Fra : Peder

Dato : 18-01-04 19:16

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har, i mine snart 30 år som campist, mødt mange campister rundt omkring
i DK og Europa, men jeg har, gud hjælpe mig, heldigvis aldrig mødt et
eksemplar som dig.

En person, der i den grad lider af et ubændigt had til andre mennesker og
deres gøremål, troede jeg egentlig kun fandtes på film, men du har fået mig
til at revidere min opfattelse.
I mine øjne er du en notorisk kværulant, intet mindre. Ikke engang afgivelse
af egen stemme i egnet demokratisk forum kan du finde ud af, men kværulere
over, hvad andre kunne finde formålstjenligt for DCU, det kan du.
DCU er blevet et spøgelse, en mani for dig. Man skal f.... lede længe efter
en person, der er så humørforladt og fordømmende som dig, heldigvis.

Men jeg vil da ikke undlade, at tage dig med i min aftenbøn.....Fri os fra
det onde....

--
Hilsen
Peder

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-01-04 23:29

"Peder" <penybist@penybist.invalid> wrote in message news:<400acd43$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> eksemplar som dig.

> En person, der i den grad lider af et ubændigt had til andre mennesker

Jeg hader ikke nogen som helst, det må være din hjerne der digter nu
Peder.

> I mine øjne er du en notorisk kværulant, intet mindre.

Jeg fremsætter REEL og ærlig kritik af virkeligheden i DCU.
Peder hvad blev der af dokumentationen for dine påståede svinerier fra
min side? Blev det lidt sværere for dig når DU skal dokumentere dine
påstande?

Peder som DU nu sviner mig til har jeg ALDRIG svinet andre til.

> [...]
> en person, der er så humørforladt og fordømmende som dig, heldigvis.
>
> Men jeg vil da ikke undlade, at tage dig med i min aftenbøn.....Fri os fra

At jeg også skulle være ond må foregå imellem dine øre Peder! hvem der
er mest ond at os to kan diskuteres.JEG sviner ihvertilfælde ikke
andre til som du gør lige nu. Jeg fremkommer med reelle og ærlig
kritik SOM DU IKKE TAGER STILLING TIL.

Peder

Hilsen
verner

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 19-01-04 07:43

> "Peder" <penybist@penybist.invalid> wrote in message

Verner, et enkelt (simpelt) spørgsmål:
Er du medlem ad DCU ?

ivan, århus

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 19-01-04 12:12

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@stofanet.dk> wrote in message news:<400b7c92$0$27640$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> Verner, et enkelt (simpelt) spørgsmål:
> Er du medlem ad DCU ?
>
> ivan, århus

Hej Ivan!

Ja, jeg er medlem af DCU, DERFOR er jeg utilfreds med forholdene i
ledelsen af min forening.

Venlig hilsen
verner

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-01-04 17:47

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> omkring
>
> Verner, et enkelt (simpelt) spørgsmål:
> Er du medlem ad DCU ?

Næh, det er han vist ikke. I et debatforum skrev han at det er hans samlever
som er medlem af DCU.

Mvh Tommy

Fra : Sten bo

Dato : 18-01-04 22:02

Peder wrote:
> [...]
> debatskabende medlemsblad for Danmarks største campingorganisation
> DCU, igen, til stor glæde og inspiration for organisationens

Er ven- og Peder samme?
Jeg har sat filtret på igen - skulle bare tjekke ;-(
Flip/flop
Sten bo

Fra : Peder

Dato : 18-01-04 22:40

"Sten bo" <sgos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er ven- og Peder samme?
> Jeg har sat filtret på igen - skulle bare tjekke ;-(
> Flip/flop

Det skal du ikke lige regne med!
Sarkasme er ikke lige din stærke side måske, men den var sådan ment
Det passer jo hver gang Camping Fritid udkommer, så udkommer Verner også
lige efter.
--
Hilsen
Peder

Fra : campnord

Dato : 18-01-04 17:49

Hej Verner

Ja, jeg kan da ikke tro at du er medlem af DCU !!! En så dårlig drevet
organisation er da ikke noget for dig, vel?? Og når du så ikke er
medlem af denne "facistiske sammensværgelse", ja så undre det mig meget
at du gider bruge tid på at kommentere deres beslutninger!!! Nej vi er
vel stadig et par stykker i landet som bruger DCU som det det er....
nemlig en forening for CAMPISTER og ikke et "skrige-rør" for brokke
hoveder.... Så ta den du....

CAMPNORD

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 18-01-04 22:53

"Don't feed the troll"

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-01-04 23:17

"campnord" <campnord.news@kandu.dk> wrote in message news:<400aba44$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> at du gider bruge tid på at kommentere deres beslutninger!!! Nej vi er
> vel stadig et par stykker i landet som bruger DCU som det det er....

Et DCU som
-censurerer sine medlemmer!
-ikke vil i dialog med sine egne medlemmer!
-som knægter sine medlemmers ytringsfrihed, undtagen ros er MEGET velkommen!
-som holder regnskaber hemmelige for medlemmerne!
-som holder ALLE referater hemmelige for medlemmerne!
-som censurerer alle indlæg om demokrati i DCU bort!
-og meget mere.....

KÆRE CAMPNORD HVIS DET ER DIN KOP THE SÅ VEL BEKOMME DIG.

Hilsen
verner

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 18-01-04 11:04

"Nej vi er
> vel stadig et par stykker i landet som bruger DCU som det det er....
> nemlig en forening for CAMPISTER og ikke et "skrige-rør" for brokke
> hoveder.... Så ta den du.... "

Er den nu det, det har jeg min stærke tvivl om, at den er til for campister,
eller om den er til for campingbranchen, eller om det er campisterne der er
til for DCU.

Og bemærk lige, jeg understøtter ikke verner i alt ting, men på samme måde
som han fremfører på provokerende vis, har i andre også flere gange gået
over stregen for almindelig anstændighed.

Behandel andre som du selv ønsker at blive behandlet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!