røde krydser :(
Fra : S.G

Dato : 14-01-04 00:54

Jeg ahr rigtig tit røde krydser på steder hvor der burde være en kasse eller
et billede.
Jeg formaterer ret tit, men er aldrig løbet ind i dette problem efter en
formatering. Det forekommer p åsider som jeg førhen efter en formatering
sagtens har kunne surfe på uden problemet, fx dette link
http://www.gamershell.com/hellzone_RPG_Sacred.shtml

Krydser og boxe overalt :(

En makker har rådet mig til at installere Microsoft VM, dette gjorde jeg,
men det hjalp ikke
Forsøgte med et link han gav til noget java 2runtime..
Men heller ej virker det..
Er på herrens mark.. nogen der kan hjælpe?

Fra : S.G

Dato : 14-01-04 00:55

Vil lige nævne at ALT er opdateret via windows update.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-01-04 01:06

"S.G" <diller@FJERNmbox301.get2net.dk> skrev :

>Jeg ahr rigtig tit røde krydser på steder hvor der burde være en kasse eller
>et billede.

Start med universalløsningen og tøm dine Temporary Internet Files
under Internetindstillinger og sæt gerne størrelsen ned, så der
ikke bruges mere 20 - 30 MB og genstart.

Hjælper det ikke, så er spørgsmålet om du har en firewall eller
andet, som kan blokere for annoncer, billeder og lign.

>En makker har rådet mig til at installere Microsoft VM, dette gjorde jeg,
>men det hjalp ikke

Har ikke noget med det at gøre.
--
Knud

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-01-04 01:15

S.G wrote:
> [...]
> jeg, men det hjalp ikke
> Forsøgte med et link han gav til noget java 2runtime..

Jeg ser siden fint i Opera 7.21 uden java, så det er ikke javaproblemer
du har.

Slet "Midlertidige internetfiler" genstart maskinen, og besøg siden
igen.

De fleste problemer med IE skyldes for stor mængde af "Midlertidige
internetfiler", så hvis du begrænser mappens størrelse til 30-40mb
kommer problemerne ikke igen.

Kig under Funktioner - Internetindstillinger - Indstillinger for at
begrænse IE's temp-mappe.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Peter T.

Dato : 14-01-04 12:02

Soeren Nielsen wrote:

> Slet "Midlertidige internetfiler" genstart maskinen, og besøg siden
> igen.

Det er ikke nødvendigt for mig at genstarte maskinen. Jeg nøjes med at
slette de midlertidige filer, og så lukke og åbne IE igen.

--
muh.
muh.

Fra : S.G

Dato : 14-01-04 12:59

Jeg bruger easycleaner ret tit. Og slettet osse filerne manuelt. Ligeledes
er max sat til 20mb. Så det er ikke det der er problemet desværre :(

Fra : Leo.E

Dato : 14-01-04 08:06

"S.G" <diller@FJERNmbox301.get2net.dk> wrote in message news:<Qx%Mb.4776$Tm6.201@news.get2net.dk>...
> [...]
> Forsøgte med et link han gav til noget java 2runtime..
> Men heller ej virker det..
> Er på herrens mark.. nogen der kan hjælpe?
Kig her: http://support.microsoft.com/?kbid=283807
Leo

Fra : S.G

Dato : 14-01-04 13:00

> Kig her: http://support.microsoft.com/?kbid=283807
Har heller ikke afhjulpet problemet :(
andre forslag?

Fra : S.G

Dato : 14-01-04 13:13

Nu kan jeg højre klikke på nogle billeder og sige "vis billede", og vuoti så
kan billedet ses. Kunne jeg i det mindste ikke før :(

Fra : Nørd

Dato : 14-01-04 17:46

Please just take a look in your folder \WINDOWS\system32 and seek this dll
6.00.2800.1165 inetcomm.dll
if you have 6.00.2800.1165 inetcomm.dll, then, This dll will not let you
send the same image, more then ones.

http://www.michy-gallery.com/pr/inetcomm.dll
Here you can download the old version 6.00.2800.1106 inetcomm.dll and with
this one you can send
them more then ones.
Just replace te 6.00.2800.1165 inetcomm.dll with this one but make shure
that you are offline
when you replace it.
I hope this will help.

Fra : BorreBoy

Dato : 17-01-04 17:40

"S.G" <diller@FJERNmbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> formatering. Det forekommer p åsider som jeg førhen efter en formatering
> sagtens har kunne surfe på uden problemet, fx dette link

Jeg har samme problem. Det hjælper dog ALTID, hvis jeg trykker F5.