Jepine Madsine Sundgaard
Fra : Mads Andersen

Dato : 13-01-04 23:13

Jeg kan ikke rigtig komme videre med min hustrus mormor Jepine Madsine
Sundgaard født 25. apr. 1887 datter af Maren og Andreas Sundgaard, Stadil.
Er der nogen der ved om de havde andet efternavn udover Sundgaard, jeg har
ikke lejlighed til at kontrollere i kirkebogen og jeg kan ikke finde nogen
med navnet Sundgaard i folketællingerne.
Mads Andersen

Fra : K.Haaning Andersen

Dato : 14-01-04 09:26

I Nees sogn findes en gård ved Sundgaard og her er der 1756-1837 en
Peder Madsen, som i 1786 får en søn Mads. Det er vel tænkeligt at dine aner
stammer derfra.
Der er jo ikke særligt langt fra Stadil til Nees

venlig hilsen

K.Haaning Andersen

Fra : Bent Mortensen

Dato : 14-01-04 17:45

Hej
Navnet Sundgaard findes i FT. nogle gange som mellem navn
Nees 1801 1840 1850 1860
Brejning 1921
Tilst 1787
Aalborg Købstad 1890