Simpsons DVD Seson 4,5 og 6 ?
Fra : Skirk

Dato : 13-01-04 21:10

Hej

Hvornår kommer der flere The Simpsons seson dvd'er ud ?
Jeg synes at 1, 2 og 3 har været ude i lang tid nu

Fra : ML-78

Dato : 13-01-04 21:56

Skirk skrev:

> Hvornår kommer der flere The Simpsons seson dvd'er ud ?

Det er der ingen, der ved endnu. Fox er desværre meget langsomme til at
udgive dem, og indtil videre er der gået et år mellem hver. Jeg vil
gætte på sæson 4 kommer til august.

ML-78

Fra : Jan Andersen

Dato : 13-01-04 22:22

On Tue, 13 Jan 2004 21:55:41 +0100, "ML-78"
<dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote:

>Det er der ingen, der ved endnu. Fox er desværre meget langsomme til at
>udgive dem, og indtil videre er der gået et år mellem hver. Jeg vil
>gætte på sæson 4 kommer til august.

Ca. 16 måneder mellem 2 og 3.

Hvis det fortsætter med sæson 4, så bliver det til feb. 2005.

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : ML-78

Dato : 13-01-04 22:29

Jan Andersen skrev:

> Ca. 16 måneder mellem 2 og 3.
>
> Hvis det fortsætter med sæson 4, så bliver det til feb. 2005.

Ja, der var noget længere mellem R2-versionerne. R1'erne udkom dog i
august 2002 og august 2003.

ML-78

Fra : Skirk

Dato : 13-01-04 22:56

Ok det er da for latterligt

så er man sku da død før man kan have allesammen på dvd