T610 ( der kommer flere spørgsmål )
Fra : J.K.Arning

Dato : 13-01-04 18:47

Jeg må indrømme at man bliver lidt jomfruelig af at skifte
til en S/E telefon efter at have haft nokia i flere år så
her kommer et par spørgsmål mere og det er sikkert ikke
de sidste.

XTNDconnectPC som fulgte med telefonen:

Når jeg synkroniserer får jeg ikke webadresser
mail adresser postadresser osv. med den
tager kun telefonnumre med hvad sker der lige her
og hvordan fikser jeg det ?

Hvordan får jeg programmet til at benytte BlueTooth
til at syncronisere istedet for IrDa ?

Fra : loffe2002

Dato : 04-02-04 01:02

Jeg går næsten ud fra at det er en t610 du har.
MHT. sync med XTND kan den desværre ikke få alle oplysninger med, men
hvis du går ind i menuen, telefonbog, indstillinger, kontaktinfo. - kan
du vælge hvilke ting du gerne vil have med på navnene.
Hvad angår din syncronisering via bluetooth er det meget simpelt. Du
opretter en "Bluetooth Serial Port", under oprettelsen kan du tildele
den en virtuel com-port.
Når dette er gjort skal du connecte til BSP'en nu burde du nemt kunne
kommunikerer via bluetooth

http://www.kandu.dk/