Orgasme...
Fra : Ban

Dato : 13-01-04 17:51

Hej NG

Nu fik jeg mange gode og kvalificerede svar på mit seneste spg., så jeg
prøver lige lykken igen.

Jeg vil meget gerne at når min kæreste og jeg har sex at vi så begge får
noget ud af det, og det ved hun også godt. Men det er endnu aldrig lykkes
mig ved indtrængen at give hende en orgasme. Jeg kan for det meste gøre det
med fingerne eller tungen, ved når jeg fører mig ind i hende kan jeg ikke.
Hun kan godt lide at få den hårdt, og der kommer ind i mellem fanny farts
(prutte lyde fra fissen), og hun ser/lyder virkelig til at hun nyder det, og
jeg synes det ser ud som om hun er ved at komme, men bolden vil bare ikke
den sidste vej over stregen i målet.

Derfor er det næsten blevet sådan, at under forspillet får hun hendes
orgasme og jeg får min under samlejet. Jeg har virkelig forsøgt at gøre mit
arbejde ordenligt i alle mulige stillinger, men uanset hvad jeg/vi gør vil
det bare ikke lykkes. Har snakket med hende om det, og hun siger at hun i
det hele taget har meget svært ved at få orgasme (ikke ret mange der har
givet hende), og at hun aldrig har fået det under samleje. Hun fortæller
mig, at der er nogle kvinder der er indrettet sådan og at det ikke kan lade
sig gøre.

Men jeg er nu villig til at blive ved med at prøve - en eller anden gang må
det lykkes.

Hvad har I af oplevelser med det? Er det rigtigt det er umuligt? Ellers skal
der andre ting til?

På forhånd tak

Ban

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 18:56

Ban wrote:

> [...]
> mig, at der er nogle kvinder der er indrettet sådan og at det ikke kan lade

Hun har ret, for sådan en har jeg også mødt+prøvet at give orgasme.
Hun havde heller aldrig fået orgasme ved alm. samleje.
Kun ved at blive slikket eller ved at man brugte fingrene - og der
skulle virkelig presses til på klit'en for at hun kunne mærke det.

Den er god nok - de findes.

Fra : LLK

Dato : 13-01-04 20:30

Som pige vil jeg sige at hun ikke er den eneste.
Altså, jeg har ikke hørt om ret mange piger der kan få orgasme blot ved sex,
altså uden stimulans.
Og de fannyfarts er jo bare luft der bliver "pumpet" ind. De er måske ikke
såå charmerende, men en lille del af det hele...

Keep up the good work, rart at høre at nogen gider

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-01-04 21:38

Ban wrote:
> [...]
> ser/lyder virkelig til at hun nyder det, og jeg synes det ser ud som
> om hun er ved at komme, men bolden vil bare ikke den sidste vej over

har du forsøgt at tilføje lidt "finger action" til samlejet?
altså påvirke hendes klitoris direkte under samleje..... det kan gøres både
med fingre og evt en lille vibrator... måske kan din kæreste endda selv
lægge håndelag til hvis hun har lyst til det....

> [...]
> orgasme og jeg får min under samlejet. Jeg har virkelig forsøgt at
> gøre mit arbejde ordenligt i alle mulige stillinger, men uanset hvad

en sikker vinder her i huset er når jeg rider min kæreste..... hemmeligheden
er at læne sig frem og gnuppe frem og tilbage i stedet for op og ned.... på
den måde presses klitoris imod mandes skamben og skaber friktion og
stimulation.....
en anden vinder er kvinden fladt på maven, manden ind oven/bagfra med et par
fingre presset ind omkring klitoris.... igen skaber bevægelserne stimulation
af klitoris.... denne stilling er dog lidt mere tricky da den kræver en vis
fingersnilde ;)

> [...]
> under samleje. Hun fortæller mig, at der er nogle kvinder der er
> indrettet sådan og at det ikke kan lade sig gøre.

hvis hun har affundet sig med at "sådan er det bare" så tyder det på at hun
ikke er villig til at prøve at gå skridtet videre for at komme over den
sidste lille hurdel...... inden jeg "lærte" at komme under samleje havde jeg
skam også affundet mig med at "sådan var jeg bare indrettet", for det hører
man så ofte..... bullshit siger jeg nu...... øvelse gør mester, og hvis man
virkelig vil, kan man også finde ud af det.....

> Men jeg er nu villig til at blive ved med at prøve - en eller anden
> gang må det lykkes.

hvis hun er villig til at være åben og blive ved med at lade dig prøve, så
go for it.......

> Hvad har I af oplevelser med det?

ja det har jeg jo så beskrevet ovenfor...... det skal siges at jeg var midt
i tyverne inden jeg oplevede min første samlejeorgasme......

> Er det rigtigt det er umuligt?

nej..... absolut ikke..... for nogen meget frigide og uerfarne måske.....
men hvor der er vilje er der vej.....

> Ellers skal der andre ting til?

det kan sagtens være..... hemmeligheden er kombination..... BÅDE ydre og
indre stimulation.... hvis hun kan komme ved at du feks slikker hende mens
du har en dildo oppe i hende, så kan hun sku også komme når i har
samleje...... det er blot om at finde lige den form for friktion der gør
udslaget....

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over

Fra : Righto

Dato : 13-01-04 22:24

> [...]
stimulation
> af klitoris.... denne stilling er dog lidt mere tricky da den kræver en

Denne stilling har jeg selv brugt med stor success på en eks-kæreste, som
havde meget svært ved at få orgasme.
Men det er en lidt underlig/akavet stilling første gang man prøver den. Og
fyre med en forholdsvis lille pik kan have problemer med at holde sig inde.

Men giv det et forsøg - nu har du i hvert fald tilsagn fra 2 personer, at
denne stilling KAN virke. (siger ikke at den virker for alle).
Men det er en stilling, hvor jeg kunne FORESTILLE mig at hun har mulighed
for at slappe helt af og koncentrere sig om at nyde i og med at hun ikke
skal have benene oppe omkring ørene, eller holde sig på alle fire eller ride
på fyren. Hun skal bare ligge fladt på maven med benene spredt lidt til
siden.

Held og lykke med det - men pas på ikke at jagte orgasmen for meget :)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-01-04 22:53

Righto wrote:

> [...]
> Men det er en lidt underlig/akavet stilling første gang man prøver
> den. Og fyre med en forholdsvis lille pik kan have problemer med at

ja det er..... vi starter somregel med "doggystyle" og lader den så "glide"
over i den anden..... ved at jeg stille glider ned på maven, med manden
stadig oppe i mig, og samler benene under mig... og mens jeg gør det, lader
manden så fingrene glide ind omkring klitoris....
det skal dog siges at ike alle kan lide direkte "finger på klit"
berøring.... jeg foretrækker selv når der er to fingre der er placeret på
hver sin side af klitten, og så ellers bare presser indad og ike bevæger
sig, udover det de "naturlige" samlejebevægelser er årsag til....

> [...]
> at hun ikke skal have benene oppe omkring ørene, eller holde sig på
> alle fire eller ride på fyren. Hun skal bare ligge fladt på maven med

heh... helt samlede ben kan også godt lade sig gøre ( det kræver dog en vis
længde i fyren*G*)
lige netop med samlede ben, rammer manden ret perfekt ind på G-punktet, og
sammen med klitorisstimulation så farer den lige op og ringe*G*
bemærk iøvrigt at det dog er ret små bevægelser der er nødvendigt i denne
stilling..... idet det er vinklen der gør "arbejdet"....

> Held og lykke med det - men pas på ikke at jagte orgasmen for meget :)

enig!

Fra : Righto

Dato : 14-01-04 17:24

> [...]
lader
> manden så fingrene glide ind omkring klitoris....

Ok du ligger med benene oppe under dig?
Den har jeg ikke prøvet - jeg snakkede om hvor hun ligger helt flad på maven
med benene strakt ud.
Men din metode virker jo tydelig vis også ganske godt *G*

> heh... helt samlede ben kan også godt lade sig gøre ( det kræver dog en
vis
> længde i fyren*G*)

Hmmm ja det kan jeg så godt forestille mig, hvis man er så heldig at være
godt udstyret ;)

> [...]
> bemærk iøvrigt at det dog er ret små bevægelser der er nødvendigt i denne
> stilling..... idet det er vinklen der gør "arbejdet"....

Jamen det må jeg da helt sikkert få afprøvet med kæresten. Hun er selv meget
glad for ovennævnte stilling, som hun gerne vil slutte af i - og som jeg
også selv gerne vil slutte af i.
Jeg får nogle hæftige orgasmer i den stilling - fordi det er hende selv, som
bruger sine fingre på sin klitoris. Og ind i mellem "kommer hun til" at
ramme mine nosser. Specielt når hun selv er ved at komme, for det kan jeg
slet ikke holde til *G* - og det er jo meget bekvemt i det det gør os i
stand til at komme samtidig, og det er ikk' så ring' endda.

*S*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-01-04 17:35

Righto wrote:

> Ok du ligger med benene oppe under dig?
> Den har jeg ikke prøvet - jeg snakkede om hvor hun ligger helt flad
> på maven med benene strakt ud.
> Men din metode virker jo tydelig vis også ganske godt *G*

nej.. helt fladt på maven med benene strakt ud men samlet.... som man ville
ligge hvis man skulle have en rygmassage ;)
en god ting kan også være hvis man har en lille pude krøllet sammen under
maven, så bagdelen skubbes lidt opad..... det kan også hjælpe hvis fyren
ikke helt har længden med sig ;)

> Hmmm ja det kan jeg så godt forestille mig, hvis man er så heldig at
> være godt udstyret ;)

hehe ;)

> [...]
> for det kan jeg slet ikke holde til *G* - og det er jo meget bekvemt
> i det det gør os i stand til at komme samtidig, og det er ikk' så

netop derfor er de samlede ben en fordel...... det undgår at de forkerte
ting kommer i klemme*G*
det giver også mere "samling" om fyren undervejs*G* og det i sig selv kan
være en fordel tror jeg.... nu kender jeg jo kun stillingen fra kvindens
synspunkt*G* så jeg kan kun gisne om hvordan det er for fyren ;)

Fra : Righto

Dato : 14-01-04 19:08

> [...]
> være en fordel tror jeg.... nu kender jeg jo kun stillingen fra kvindens
> synspunkt*G* så jeg kan kun gisne om hvordan det er for fyren ;)

Mmmmm... nej...
Jeg vil jo netop gerne have de små berøringer, hun kærtegner mine nosser med
ind i mellem mens hun 'arbejder'/'leger' med sig selv.
Og det kan hun jo ikke, hvis hun har benene helt samlede... i hvert fald som
jeg ser det :)

Fra : John Sahl

Dato : 15-01-04 09:56

Sabina Hertzum wrote:
> [...]
> kan være en fordel tror jeg.... nu kender jeg jo kun stillingen fra
> kvindens synspunkt*G* så jeg kan kun gisne om hvordan det er for

Jeg kan så afsløre at stillingen også er ganske fortrinlig for
fyren, det føles skønt når man kan mærke hvordan pikhovedet
passerer forbi livmoderhalsen

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-01-04 02:18

On Tue, 13 Jan 2004 21:38:02 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>man så ofte..... bullshit siger jeg nu...... øvelse gør mester, og hvis man
>virkelig vil, kan man også finde ud af det.....

Absolut, sådan havde min kæreste det også. Hun indrømmede at hun ikke
kunne give slip og andre ting. Da jeg så satte mig ned og snakkede med
hende om det, samt opfordrede hende til at give slip under selve akten,
så kom hun, og siden den gang har hun haft noget nemmere ved at komme
ved alm sex.
Flemming Jacobsen

Fra : Puk

Dato : 14-01-04 20:45

"Ban" <Ban@invalid.com> wrote in message

> [...]
> givet hende), og at hun aldrig har fået det under samleje. Hun fortæller
> mig, at der er nogle kvinder der er indrettet sådan og at det ikke kan

Der skal nok være nogle kvinder, der er indrettet således, at det ikke kan
lade sig gøre overhovedet.
Der er jo altså også nogle mennesker, som ikke har arme eller har andre
fysiske særpræg, der betyder, at der er visse ting, de bare ikke kan.

Det sagt, så behøver det jo ikke nødvendigvis være sådan for din kæreste.
Men har du overvejet, hvorfor hun siger det?

Jeg kan godt have meget svært ved at opnå orgasme, og en af de sikre
problemer er, når jeg et eller andet sted fornemmer, at jeg helst skal få
orgasme for mandens skyld ! Jeg bryder mig absolut ikke om det pres, som
det lægger på mig. Jeg koncentrerer mig så alt for meget om, hvorvidt jeg
nu kan leve op til forventningen og så er det jo næsten helt umuligt.

Forventninger i sengen er en sikker dræber for mit vedkommende. Jeg er der
sgutte for at performe, og får jeg den mindste fornemmelse af, at det skal
jeg, så er jeg sådan set klar til at pakke sammen, rejse mig og gå.

Måske din kæreste er en lille smule træt af din jagt på hendes orgasme? Det
er jo ikke fordi, hun ikke kommer. Hun kommer bare ikke sådan, som du helst
vil have det. Er det et fælles projekt eller hvad?

Alene det, at det blev gjort til et projekt, ville gøre det til lidt af en
dræber for mit vedkommende. Når det handler om min lyst og min orgasme, så
skal tingene altså helst komme fra mig og ikke fra min partner.

Måske din kæreste siger som hun gør, for at få en lille smule fred for din
jagt på hendes "perfekte orgasme" som den helst skal være i dine øjne.

> Men jeg er nu villig til at blive ved med at prøve - en eller anden gang

> det lykkes.

Og lige præcis den der indstilling ville jeg nok tage afstand fra, hvis jeg
var i din kærestes sko.
Det er blevet en opgave, du har sat dig for at løse, men for hvis skyld?
Hvem er det egentlig, du gør det for? Og er du sikker på, at det er ønsket?

> Hvad har I af oplevelser med det? Er det rigtigt det er umuligt? Ellers
skal
> der andre ting til?

Ganske få gange (de kan tælles på een hånd og jeg har været sexuelt aktiv i
16 år) er jeg kommet ved samleje alene.
Jeg har endnu aldrig oplevet at komme ved at blive slikket og det siger mig
som regel IKKE EN PIND ! På mig skal der simpelthen tages ordentlig fat
også i skridtet og det er de færreste mænd, som har en tunge, der er
udviklet til den slags *G*. Desuden er det også de færreste mænd (efter min
erfaring) som har lyst til at slikke, som jeg tror, jeg skal have det. De
har ligesom deres egen idé om, hvad der er sexet ved at slikke, og så er det
det, de gør.
Jeg savner ikke at få orgasme ved at blive slikket. Men jeg har oplevet
flere partnere, som savnede, at jeg kom ved at blive slikket. Og det var en
belastning, som bestemt ikke gjorde det spor nemmere.

Måske du istedet for at jagte orgsamen, som du gerne vil have at den skal
være for din kæreste skulle lade det være lidt op til hende. Stol på, at
hvis der er noget hun gerne vil prøve, så kommer hun og snakker med dig om
det. Du kunne jo også spørge hende direkte, hvordan hun egentlig har det
med, at du er på jagt efter en speciel orgasme hos hende, når i går i seng
sammen. Det er nemlig det indtryk, jeg får og det er da i hvert fald død
usexet.

Mange hilsner
Puk

Fra : jens

Dato : 15-01-04 00:53

"Puk" <ladmigvære@ifred.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sammen. Det er nemlig det indtryk, jeg får og det er da i hvert fald død

jeg vil give dig ret et lagt stykke af vejen, dertil kommer at vi har haft
den samme kamp her hjemme, altså et forsøg på at komme samtidig, og da det
lykkedes os første gang var det da fedt, men det var også sådan lidt, nå ok
det var så det, og i dag kan det da stadig være det vi forsøger at opnå,
mend det er sq sjældent, langt de fledste gange kommer vi hver for sig helt
bevidst, jeg tror nok det mest er mit valg, for der er kun en ting der
tænder mig, og det er min partners nydelse, så hun kommer som regel først,
og så kommer jeg senere, en meget sjældent gang sker at hun så kommer igen
hvor det egentlig var min tur, men det er jo bare fedt.
så i bund grund vil jeg sige at hvis man kommer samtidig for man nydelsen af
sin egen orgasme, hvorimod at kommer man hver for sig kan man nyde både sin
egen og partnerens orgasme.

ligesom at man nogen gange vil give sin partner en god oplevelse uden selv
at stille krav, f.eks. elsker min partner at blive forkælet når hun lige er
vågnet, og hvis jeg så rejser mig og går ud og gør et bad klar til hende
mens hun lige kommer til sig selv, ja så er hendes dag redet.
til andre tider er det mig der bliver fokælet, men det er som regel om
aftnen guderne må vide hvorfor det er sådan.

Jens

Fra : Mette

Dato : 15-01-04 17:48

> [...]
> det lægger på mig. Jeg koncentrerer mig så alt for meget om, hvorvidt jeg
> nu kan leve op til forventningen og så er det jo næsten helt umuligt.

Så er det nemlig umuligt. For at opnå orgasme (på den ene eller den anden
måde) så skal man simpelthen ikke tænke på noget som helst andet en
nydelsen, fornemmelsen, bevægelserne. Så snart man begynder at tænke "nu
skal jeg snart komme", så kommer man med sikkerhed ikke.

> Jeg har endnu aldrig oplevet at komme ved at blive slikket og det siger
mig
> som regel IKKE EN PIND !

Sådan havde jeg det også før jeg mødte min kæreste...*gg*

> [...]
> har ligesom deres egen idé om, hvad der er sexet ved at slikke, og så er

Ja, som de har set på pornofilm. Men da porno bruger ca 2½ minut max på
overfladisk slikning så foranlediger det åbenbart nogle mænd til at tro, at
det også skal gøres sådan i virkeligheden.
Jeg vidste ikke hvad det ville sige at blive slikket ordentligt, før jeg
mødte én, der virkelig har styr på sin tunge Mmhh...nå host, hvor kom vi
fra

> [...]
> sammen. Det er nemlig det indtryk, jeg får og det er da i hvert fald død

Måske handler det om, at han vil føle sig mere som "mand", hvis det er hans
penis, der forårsager orgasmen? "Er jeg da ikke nok for dig-syndromet" er
der mange piger, der har stiftet bekendtskab med, hvis de ønskede mere
action end blot ind og ud.

Fra : H.O

Dato : 16-01-04 16:58

Mette skrev:

> [...]
> Jeg vidste ikke hvad det ville sige at blive slikket ordentligt, før jeg
> mødte én, der virkelig har styr på sin tunge Mmhh...nå host, hvor kom

jamen hvordan skal man så bruge tungen, efter din mening..?
Jeg er jo ung, så jeg har meget at lære..!

Fra : Mette

Dato : 16-01-04 17:15

"H.O" <hollydag@FUCKSPAM mail.dk> skrev i en meddelelse

> jamen hvordan skal man så bruge tungen, efter din mening..?
> Jeg er jo ung, så jeg har meget at lære..!

Hehe - tjaa...Lidt opvarmning skal der jo til...men når man så er dykket
derned - synes JEG - at man(d) skal finde klitten med tungen og kilde den
halvhårdt, op og ned med tungen. Ikke for megen udenomspjat på selve læberne
eller nede ved skedeindgangen, men dér hvor det virkeligt rykker - på
klitten. Man kan variere slikket med flad tunge op og ned, eller lave
ottetaller med tungespidsen. Når hun er i ekstase, skal man blive ved med at
slikke på det samme sted, må samme måde og i samme hastighed. Evt. føre
nogle fingre op og trykke rytmisk på hendes g-punkt i samme rytme som
slikket.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-01-04 18:13

Mette wrote:
> [...]
> samme måde og i samme hastighed. Evt. føre nogle fingre op og trykke
> rytmisk på hendes g-punkt i samme rytme som slikket.

der er jeg så lidt anderledes*G* alt det der klitrytteri kan godt blive ALT
for meget alt for hurtigt*G*
variation er hemmeligheden..... ellers går det alt for stærkt og nydelsen
bliver alt for kort*G*
et godt sug på klitten er nu heller ike at foragte*G*

Fra : Mette

Dato : 17-01-04 09:33

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver alt for kort*G*
> et godt sug på klitten er nu heller ike at foragte*G*

Ja, der kan man bare se, hvor forskellige kvinder er - et sug på klitten er
direkte smertefuldt, synes jeg

Det handler vel om at man som kvinde også tør åbne munden og sige hvad man
kan lide, istedet for at ligge og kede sig, hvis han ikke gør det
"ordentligt". Netop fordi vi kvinder er så forskellige og kan lide at blive
slikket forskelligt.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-01-04 11:34

Mette wrote:

> Ja, der kan man bare se, hvor forskellige kvinder er - et sug på
> klitten er direkte smertefuldt, synes jeg

kommer jo helt an på hvor hårdt der suges*G* der skal jo ikke suges som hvis
der skal laves et sugemærke ;)

HØRT!!