Import af favoritter
Fra : Tom

Dato : 13-01-04 13:40

Kan Safari importere favoritter fra IE ?
Tom

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-01-04 14:44

In dk.edb.mac, nospam@fakemail.dk wrote:

> Kan Safari importere favoritter fra IE ?
> Tom

Ja.

*   Luk Safari.
*   Lav en backup af ~/Library/Safari - der ligger dine originale
   bookmarks samt dine cookie-informationer mm.
*   Slet ~/Library/Preferences/com.apple.Safari.plist
*   Start Safari, og dine IE bookmarks bliver importeret i Safari.

BOFH-excuse: Typo in the code

Fra : Tom

Dato : 13-01-04 14:53

Virker ret svært.. Men jeg prøver lige !!
Tak for hjælpen
Tom

Fra : Tom

Dato : 13-01-04 15:02

Du har fuldstændig ret.. Så gider jeg faktisk ikke bruge IE mere... Jo når
jeg skal tjekke HTML.. Selv om at jeg hellere vil gøre dette I bbedit !!
Tom

PS
Lige en kommentar, du glemte at understrege at den enkelte skal ned I sin
egen brugermappe og ikke Library I roden..

PPS
Er det tilfældet at det samme kan lade sig gøre at gøre med andre
programmers preferencer.. Eller skal der mere til der r!?!

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-01-04 17:18

In dk.edb.mac, nospam@fakemail.dk wrote:

> Du har fuldstændig ret.. Så gider jeg faktisk ikke bruge IE mere... Jo når
> jeg skal tjekke HTML.. Selv om at jeg hellere vil gøre dette I bbedit !!

Så hellere bruge SubEthaEdit til at tjekke HTML:

   <http://www.codingmonkeys.de/subethaedit/>

> PS
> Lige en kommentar, du glemte at understrege at den enkelte skal ned I sin
> egen brugermappe og ikke Library I roden..

Jeg glemte det nu ikke, det er det tilden betyder:

   Library i roden: /Library
   Library i egen brugermappe: ~/Library

> PPS
> Er det tilfældet at det samme kan lade sig gøre at gøre med andre
> programmers preferencer.. Eller skal der mere til der r!?!

Ikke helt forstået. Om man kan få alle andre programmer til at importere
IE favorites ved at slette deres plist-fil?

BOFH-excuse: Fatal error right in front of screen