T610 PC software
Fra : J.K.Arning

Dato : 13-01-04 13:26

Jeg har postet dette indlæg tidligere via en anden konto
men det er stadigt ikke kommet frem her så jeg prøver igen.

Jeg har købt ny telefon og det blev alligevel en T610

Fed telefon forøvrigt !

Nå men en ting savner jeg og det er Nokias
PC software hvor jeg kunne tilgå alt i telefonen

Findes der alternativer til T610 ?

Jeg ville gerne kunne administre :
SMS`er
WAP links
Profiler
m.m.

Regards

Fra : J.D.S.

Dato : 13-01-04 14:00

On Tue, 13 Jan 2004 13:25:46 +0100, "J.K.Arning"
<news@no_spam_arning.dk> wrote:
> [...]
>
>Fed telefon forøvrigt !
>

>Nå men en ting savner jeg og det er Nokias
>PC software hvor jeg kunne tilgå alt i telefonen

FloAt's Mobile Agent (FMA) http://fma.xinium.com

Freeware, virker bedst med kabel eller Bluetooth, Obex fil overførsel
virker nemlig ikke med IR, men alt andet funker stadig.

J.D.S.

Fra : J.K.Arning

Dato : 13-01-04 18:48

"J.D.S." <johdsSPAMFILTER@SPAMFILTERhotmail.com> wrote in message

FloAt's Mobile Agent (FMA) http://fma.xinium.com

Freeware, virker bedst med kabel eller Bluetooth, Obex fil overførsel
virker nemlig ikke med IR, men alt andet funker stadig.

J.D.S.

Kan du fortælle mig hvordan du fik den til at bide på BlueTooth ?
Jeg kan ikke få den til det

Regards

Fra : J.D.S.

Dato : 13-01-04 21:12

On Tue, 13 Jan 2004 17:48:26 GMT, "J.K.Arning"
<news@no_spam_arning.dk> wrote:

> [...]
>
>J.D.S.
>
>Kan du fortælle mig hvordan du fik den til at bide på BlueTooth ?

Benyt Seriel port emulationen der højst sandsynlig medfølger den
Bluetooth stack som din dongle benytter sig af, og så sæt FMA til at
benytte den com port, istedet for WinXP (sp1) Bluetooth stacken.

Hvis WinXP (sp1) Bluetooth stacken ikke understøtter din bluetooth
dongle eller kort direkte, er det den eneste vej du har, uden at
skulle hacke MS Blutooth drivere..

J.D.S.