Problemer med Scroller!!
Fra : Nicolas Alstrup

Dato : 13-01-04 10:11

Hej,

jeg har et lille problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg
har lavet en hjemmeside i Frontpage (er forholdsvis nybegynder).

Mit problem er at jeg har valgt at centrere baggrundsbillede og
tekst således at min side kan ses i alle opløsninger (optimeret
til 800x600), men når man f.eks. ser siden i 1024x768 vil
scrollerbaren øddelægge centreringen.

Se: www.healing-bodywork.dk og tryk f.eks på "kontakt"

What to do???

Mvh Nicolas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-04 11:34

Nicolas Alstrup <nicolasalstrup@kabelnettet.dk> skrev :

> [...]
>tekst således at min side kan ses i alle opløsninger (optimeret
>til 800x600), men når man f.eks. ser siden i 1024x768 vil

Der er ikke rigtig noget at gøre, undtagen altid at have scroll
uanset om det er nødvendigt eller ej.

Bedste foreslag er at droppe frames, det giver også problemer med
søgemaskiner fordi de vil finde dine undersider og så har man
mistet menuen og kan ikke komme videre.
--
Knud