Chrysler 300M
Fra : Fornavn Efternavn

Dato : 13-01-04 04:44

.... kan jeg risikere og købe sådan en spand ?.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 07:46

"Fornavn Efternavn" <tomtom2@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> ... kan jeg risikere og købe sådan en spand ?.

Ikke andet end at ingen vil købe den af dig når du vil sælge den. Har hørt
at Chrysler er meget svære at komme af med.

Er der nogen der uenige med mig?

..salem

Fra : Morgan Jones

Dato : 13-01-04 14:32

> at Chrysler er meget svære at komme af med.
>
> Er der nogen der uenige med mig?

Chrysler er vildt nemme at komme af med. Hvis man er i USA. I danmark er de
hvide elefanter. Umulige på alle måder (forsikring, reperation, drift).
Desuden morer jeg mig altid over de modeller der bliver importeret til DK.
Det er altid *low* end modellerne.

Nææeh... En Chrysler LHS ville være rar. Man skal nok lige ringe til
vejvæsnet så de kan udvide de danske vejbaner dog....

Morgan

Fra : Jonas R.

Dato : 13-01-04 16:52

"Fornavn Efternavn" <tomtom2@esenet.dk> wrote in message
> ... kan jeg risikere og købe sådan en spand ?.

Min far har haft en og den er sq fed sådan en slæde :)

Men spørger du mig skal du købe den sorte 300M som fogdal havde på et
tidspunkt. Den havde special Startech styling, med sølvfarvet skørtesæt 19"
split chrom fælge osv. Alt for nice :)

Jonas

Fra : EjS

Dato : 13-01-04 21:41

> Men spørger du mig skal du købe den sorte 300M som fogdal havde på et
> tidspunkt. Den havde special Startech styling, med sølvfarvet skørtesæt
19"
> split chrom fælge osv. Alt for nice :)

Startech! Jeg er heeeelt med ;)

Der findes ikke den dame du ikke kan score med den slæde, hehe...

MVH EjS

Fra : Fornavn Efternavn

Dato : 13-01-04 22:09

> Men spørger du mig skal du købe den sorte 300M som fogdal havde på et
> tidspunkt. Den havde special Startech styling, med sølvfarvet skørtesæt
> [...]

Har du et link ?