Problemer med opdatering af undersider
Fra : Robert

Dato : 21-04-01 04:23

hej allesammen.

Det her er ("#&"&/"¤ svært at forklare det her.

Jeg har lavet en side http://www.roberthoegh.dk/barca

På den side skulle jeg gerne have nogle undersider med nyheder,
resultater osv.

Jeg har altså min indexside, som gerne skal være ens hele vejen
igennem, det eneste der skal skifte er det information der ligger
inde i midten. Se siden for at forstå hvad det er jeg prøver at
sige.

Jeg fandt ud af at man kan lave sine under-under sider og så
henvise til dem fra undersiderne. Altså jeg har en side som
hedder stats.html. Her har jeg en henvisning til en side som
hedder stat.html. Det smarte ville jo så være hvis jeg bare kunne
opdatere stat.html og så opdaterede den også automatisk
stats.html som jo er den egentlige underside.

Det kan jeg bare IKKE. hvis jeg laver om i stat.html, skal jeg
hele vejen ind i mit editorprogram hente stats.html frem,
opdatere siden med F5, gemme siden, og så uploade både stats.html
og stat.html.

MIT ØNSKE !!Hvis jeg nu bare kunne nøjes med at redigere i
stat.html og så uploade den og så ville stats.html automatisk
opdatere da den jo har en henvisning til stat.html.

Hvorfor sker det ikke ?? Jeg har prøvet alt.

Håber i fatter hvad jeg mener, og ser MEGET frem til at høre
nogle gode svar. Skriv endelig til mig privat hvis i føler det er
lettere.

MVH

Robert