Bølle er væk... :´-(
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 12-01-04 17:51

Hejsa alle sammen,

Først vil jeg gerne takke dem af jer, som hjalp med at øse af eraringer
omkring guldakupunktur.
Desværre viste det sig, at selv om Bølle de sidste fem dage fik stærke
smertestillinde piller, ikke fik det meget bedre. Vi besluttede derfor i
går, at han ikke skulle lide mere. I dag tog vi så den tunge tur til
dyrlægen og Bølle har nu fred og er ikke længere pint af smerter.
Han har taget turen over regnbuebroen og er en glad og logrende hund, der
bare venter på os. Hele familien er naturligvis frygtelig ked af det. Hvis i
sender os en tanke, så tænk på vores søn på 11 år, der i morgen skal komme
hjem til et tomt hus. Han er frygtelig ked af det.
Jeg har, af flere omgange, nydt godt af gruppens råd, men trækker mig nu, i
hvertfald for et stykke tid. Tak for denne gang.

Mvh. Renate

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 18:12

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har, af flere omgange, nydt godt af gruppens råd, men trækker mig nu,
> hvertfald for et stykke tid. Tak for denne gang.

Hej Renate med familie.

Det gør mig ondt, at høre med Bølle. Selvom det er en svær beslutning i har
taget, så er det trods alt bedre end, at Bølle skulle fortsætte med, at
lide.
Det er hårdt for børn, at miste, men det hjælper lidt, hvis de får lov at
snakke om det og mindes de gode øjeblikke, som din søn og Bølle sikkert har
haft sammen.
Medfølende tanker til jer alle....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ladycatwoman

Dato : 12-01-04 19:52

> [...]
> Jeg har, af flere omgange, nydt godt af gruppens råd, men trækker mig nu,
> hvertfald for et stykke tid. Tak for denne gang.

Hej Renate.

Jeg og Cujo sender de varmeste tanker til jeres familie.
Det er hårdt i starten men jo mere I får det hele på afstand, vil I kunne
huske alle de gode tider sammen.

Mange tanker Cujos mor og Cujo der er i bedring

Fra : Musen

Dato : 13-01-04 00:06

Ååårh hvor gør det mig ondt. Det bliver en rigtig trist tid I går i møde,
til I enten er klar til at få en ny, eller har vænnet jer lidt til det tomme
hus...
Håber I kommer over det, og især din søn. Det er hårdt at miste en god ven i
hans alder, husk endelig at informere de pædagoger der omgiver ham til
dagligt, så de kan snakke med ham.

Kærlige tanker Mia

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 13-01-04 11:10

hej Renate

Det gør mig ondt, jeg ved hvor stor smerte I føler, den ligger stadig
frisk i min erindring trods det er 8 mdr siden jeg måtte gøre det
samme som I har valgt.

En trøst er at jeres lille elskede ven nu render rundt og leger med
alle vore andre små elskede venner og jeg ser for mig at de springer
rundt i kådhed og nyder de ikke har ondt mere, de er glade og elsker
os fordi vi hjalp dem da de havde brug for dette. Jeg har faktisk fået
et par hilsener fra min hund siden via andre der havde evner for at
modtage beskeder fra den anden side, jeg ved de har det dejligt
derovre og kan se os og sender os de kærligste tanker og venter på os
når vores tid kommer...

De kærligste hilsener og et medfølende knus fra

Jeannette Svensson/..asko

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 13-01-04 23:29

> [...]
til
> dyrlægen og Bølle har nu fred og er ikke længere pint af smerter.

Hej Renate

Min dybeste deltagelse og trøst i jeres sorg .. det gør mig så ondt
for jer .. men jeg synes du/I er nået langt når I allerede nu kan
indse at Bølle har fred og er fri for smerter

Men det gør ondt at sige farvel til en hund .. og det tager tid at
komme over .. men en god trøst er det at i kan tænke på at I gjorde
det for Bølle rigtigste og bedste . ... tænk på Bølle, snak om han
... græd når sorgen over at have mistet ham bliver for overvældende
og glæd jer over gode oplevelser og minder I har haft sammen med ham
Trøsteknus fra Ami