Hvad er den mest perfekte løbegård ??
Fra : Helle Larsen

Dato : 12-01-04 17:33

Er I søde at fortælle om, hvad den mest perfekte katteløbegård er lavet
af, hvor stor den er og så videre ?? Noget om strømførende tråde ??
Og vil katten være tilfreds, eller vil den ALTID længes efter at komme
UDENFOR hegnet, uanset hvor stor gården er ?? Eventuel pris for sådan
en løbegårds materialer ?? Opsæt-ning ??

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Seistrup

Dato : 13-01-04 10:13

> [...]
> UDENFOR hegnet, uanset hvor stor gården er ?? Eventuel pris for sådan
> en løbegårds materialer ?? Opsæt-ning ??

Pu ha, den er svær at svare på i een mail. Du får lige den korte version
af vores indhegning.
Haven indhegnet med volierenet i 180 cm. højde. Strømtråde er ført
foroven og ca. 10 cm. nede på havesiden. Det har kostet ca. 2.000 at
indhegne ca. 300 m2 have.
Alle materialer er købt hos Harald Nyborg.OG DET VIRKER - selv på
burmesere, der er eminente til at finde vej ud!!!!!!

Med venlig hilsen
Linda Seistrup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-01-04 11:07

Jeg har en løbegård på ca. 40 kvm. Helt aflukket med grønt trådhegn overalt,
også i loftet. Hjørnestolperne er gravet 80 cm ned og siderne er lavet med
"krydser". Halvdelen har tag på. Jeg er ikke selv arkitekten, men kan da
fremskaffe nogle billeder til inspiration, hvis du ønsker.

Det ualmindelige er at jeg har gravet 3 stolper langt ned. Så de er 1 til 1
1/2 meter over jorden. Der er et podie på hver. Dem elsker misserne.
Under halvtaget har jeg hængt radiatorsenge op. Helt oppe under loftet. De
er ALTID optaget. Misserne eeeeelsker at ligge der. Specielt i regnvejr.
Så har jeg et hjørne med halm og et gammelt klatretræ. Halmen er altid et
hit.
Der er græs i den ene halvdel af gårdenog fliser på den anden.
Alt i alt er jeg tilfreds med gården, men den var heller ikke billig i
materialer. 2500 - 3000

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Charlotte

Dato : 13-01-04 11:52

Hej Nina

Jeg vil da meget gerne se billeder...trænger til inspiration til en større
udvidelse af missernes løbegård. Det har som sådan plads nok, ca. 25-30 kvm,
meeeen - det kunne være fedt at hegne lidt mere ind

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-01-04 21:55

> [...]
kvm,
> meeeen - det kunne være fedt at hegne lidt mere ind

Hvor skal jeg sende dem til?
Jeg har sendt dem til Helle....

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Denise

Dato : 16-01-04 07:42

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message

> større
25-30
> kvm,

> Hvor skal jeg sende dem til?
> Jeg har sendt dem til Helle....
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Hej Nina
Du kunne måske, hvis du får tid, lægge dem op som ny mappe i dit album på
"vores" hjemmeside. Så kan vi allesammen se dem Og det er jo godt at
kunne henvise, når nogle spørger igen om 1 måned.

--
Hilsen Denise