AIM og iChat
Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 12-01-04 15:28

Hej NG!

Kan man bruge tale (lyd) over en AIM-konto i iChat. jeg kan ikke rigtig
få det til at virke.

--Martin

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 12-01-04 15:48

Martin Agersted Jarl <martin@[sletmighvisduvil]jarl.dk> wrote:

> Hej NG!
>
> Kan man bruge tale (lyd) over en AIM-konto i iChat. jeg kan ikke rigtig
> få det til at virke.

iChat kører faktisk over AIM.
Med lyd og billede.
Du mener sikkert med andre klienter end iChat, ikke.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 12-01-04 18:50

Preben Bødker Nielsen wrote:

> iChat kører faktisk over AIM.
> Med lyd og billede.
> Du mener sikkert med andre klienter end iChat, ikke.

Jeps. Til en AIM/AOL klient på WinXP.

--Martin

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 12-01-04 22:16

Martin Agersted Jarl <martin@[sletmighvisduvil]jarl.dk> wrote:

> Jeps. Til en AIM/AOL klient på WinXP.

Se det gad jeg også godt høre om hands-on erfaringer med.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen