Nogen der har handlet med nysynet.dk ?
Fra : Jesper Bach

Dato : 12-01-04 14:30

Er de lige så flinke & rare i virkeligheden, som de skriver på deres
hjemmeside ?

Umiddelbart lyder deres koncept meget tiltalende, synes jeg.

/Jesper

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 12-01-04 14:37

On Mon, 12 Jan 2004 14:29:38 +0100, "Jesper Bach"
<jesper.bach@nospam.12move.dk> wrote:

>Er de lige så flinke & rare i virkeligheden, som de skriver på deres
>hjemmeside ?
>
>Umiddelbart lyder deres koncept meget tiltalende, synes jeg.

En bekendt var ude og kigge på de 2-3 Vectra 1.6i'er han havde stående
på dét tidspunkt.
Den ene var utrolig flot, men kørte så dårligt at de umuligt troede på
at den var nysynet (den trak til siden, bremsede skævt og virkede
utrolig slasket i det) - den anden var ikke særlig køn, men kørte til
gengæld godt - de mente bare ikke, den var de 20.000 værd, som han
(nysynet.dk) ville have for den.
-Dén med ikke at "prutte om prisen" var ganske rigtig - han var
hverken til at hugge eller stikke i, heller ikke forelagt de aktuelle
fejl på bilen.

Derudover har der før, blandt andet herinde, været kritik af hans
klausul om at der ikke gives garanti/reklamationsret på biler (noget
med, at dette _kan_ man ganske ikke unddrage sig som forhandler, hvis
jeg husker ret).

Det var, hvad jeg sådan lige ku' huske :)

/Tommy
--
1985 Saab 9000 Turbo16
http://the-coffeeshop.dk/saab/

Fra : TGD

Dato : 12-01-04 18:16

"Jesper Bach" <jesper.bach@nospam.12move.dk> skrev i en meddelelse
> Er de lige så flinke & rare i virkeligheden, som de skriver på deres
> hjemmeside ?

Har set en der brokkede sig gevaldigt herinde, og umiddelbart lyder det let
skævt at nysynet hævder at det er privat salg i det de ikke har CVR nr.
selvom loven gør dem til erhvervsdrivende.

> Umiddelbart lyder deres koncept meget tiltalende, synes jeg.

Men søg da på google.dk i gruppesøgningen.