Hvor køber jeg et batteri til en gammel Er~
Fra : Henrik Jensan

Dato : 12-01-04 13:48

....R250 pro?
Hvis I har nogle tips til steder hvor jeg kan købe et batteri til nævnte
telefon vil jeg blive glad. Det må gerne være fra online butikker i
udlandet, hvis det vil være billigere. Hvad med Sverige? Kan man ikke købe
et batteri der hvor telefonen kommer fra?

Tak
HJ

Fra : Th Frydensberg

Dato : 12-01-04 14:29
Fra : Henrik Jensan

Dato : 12-01-04 23:34

Det var en R250 -ikke R520
Thansen har ingen.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-01-04 21:14

"Henrik Jensan" <jensan@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udlandet, hvis det vil være billigere. Hvad med Sverige? Kan man ikke købe
> et batteri der hvor telefonen kommer fra?

Flere steder - f.eks. her:
http://www.mygift.com/universe/ericss2.html

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Henrik Jensan

Dato : 12-01-04 23:34

Nope der er ingen til en R250

Fra : Nuggi

Dato : 13-01-04 21:05

Hej

Prøv evt. at ringe til Teleservice Esbjerg, de kan muligvis hjælpe

www.teleservice.com

Nuggi

Fra : Henrik Jensan

Dato : 14-01-04 10:11

De havde det sq
Tak for hjælpen
HJ

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-01-04 21:28

Deres overskrift påstår da ellers at " 600 / LX700 888 868 A1018 A1228 R270
R250d R280 Pro series" bruger samme batterier ??
Tjerk evt med de originale numre, de nævner ud for de to batterier - med
lidt held svarer et af dem til hvad der står på dit batteri.

Jesper

Fra : Henrik Jensan

Dato : 14-01-04 10:00

Nu er deres side ikke skide brugervenlig, men A1018s A1018sc A1228 A1228c
A1228d A1228di A1228LX
R278 R278d R280 R280d R280di R280LX R289LX
AH628 AH630 CA638 CF688 CF888 DF688 CH668 DH618 DH668 GA628 GH688 KF688
KH668 LX677
LX700 I888 S868 SH888 er i samme serie imens R250 er i serie med R250d Pro.
Batteriet jeg mangler skulle iøvrigt være et såkaldt "højkapacitetsbatteri"
og derfor også dyrere end almindelige...
Anyway -tak for hjælpen.
HJ