Camping i Sølager - hvad er der at se
Fra : Jan

Dato : 12-01-04 11:17

Hejsa

Vi har fået lov til at låne mine svigerforældres campingvogn der ligger i
Sølager ved hundested (tror jeg nok).
Det er i Juli måned vi snakker om - 1 uges sommerferie med 2 børn på 4 og 7
der og så var det jo lige jeg tænkte, at der sikkert var nogle her i
gruppen, der kunne fortælle mig hvilke ting der var at se og opleve i det
område af Danmark.

Mvh
Jan

Fra : Peter Schrøder

Dato : 13-01-04 10:24

"Jan" skrev
> [...]
> der og så var det jo lige jeg tænkte, at der sikkert var nogle her i
> gruppen, der kunne fortælle mig hvilke ting der var at se og opleve i det

Det er nemt: Ingenting.
Udover naturen og vandet forstås...
Campingpladserne har normalt et udvalg af
foldere med forslag til ture og underholdning.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Harry

Dato : 14-01-04 15:16

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message news:<40027428$0$95099$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> der og så var det jo lige jeg tænkte, at der sikkert var nogle her i
> gruppen, der kunne fortælle mig hvilke ting der var at se og opleve i det

Prøv dette link Jan: http://www.hundested-turist.dk/DANSK/Menu.html,
men det er lidt svært at rådgive dig når man ikke ved hvad du
interesserer dig for og hvor langt du vil bevæge dig væk.
Hej - Harry.