Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Printer refill
Fra : JR

Dato : 20-04-01 23:43

Hej

Håber det er den rigtige gruppe at spørge om det her.
Nogle af mine arbejdskammerater og jeg "refiller" vore blæk og
farvepatroner. Mine kollegaer har alle HP 930c, selv har jeg en
HP Photosmart P1000. Problemet er ikke selve påfyldningen og at få det til
at virke. Men... når patronerne er blevet fyldt, tror
printerprogrammet stadig at patronen er ved at være tom. Det er
tilsyneladende umuligt at finde noget på nettet om hvordan man
løser problemet. Så hvis der er en der lige ved hvordan man "resetter"
progammet til at tro at det er en ny patron, vil det være allertiders.

M.v.h

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 21-04-01 08:25

"JR" <rave@post12.tele.dk> wrote in message news:9bqe8p$52j$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> løser problemet. Så hvis der er en der lige ved hvordan man "resetter"
> progammet til at tro at det er en ny patron, vil det være allertiders.

Du udfører bare den sædvanlige "skift patron" procedure - med den gamle patron både som ny og gammel patron.

Se i "Egenskaber" for din printer i kontrolpanelet.

// Steffen

Fra : JR

Dato : 21-04-01 18:41

Der er desværre ikke noget under egenskaber eller i toolboxen om at skifte
patron. Når jeg sætter patronen i igen skal printeren kalibreres.
Jeg har endda læst alle *.ini og *.hpi filerne igennem for at se om der er
noget. Heller ikke i registreringsdatabasen synes jeg der er noget
der holder regnskab med "ink levelen". Der hvor jeg køber blækket mener
sælgeren dog at det er i en fil man skal redigere det. Han er iøvrigt
selv interesseret i at vide hvordan man man løser problemet.

www.tonerservice.dk

Fra : Mogens

Dato : 22-04-01 22:05

Prøv at se i nyhedgruppen dk.edb.hardware det har lige været en tråd om
samme problem, og en løsning på det.

Mvh - Mogens