Antal indregistrede ferrarier i DK
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 10:46

Hejsa.

Er der nogen steder man kan få oplyst hvor mange Ferrarier der er indregistret i
DK, jeg leder specifikt efter Ferrari Enzo.

Mikkel

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:194.239.234.5)

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 10:53

> Er der nogen steder man kan få oplyst hvor mange Ferrarier der er indregistret i
> DK, jeg leder specifikt efter Ferrari Enzo.

Jef ved det ikke med sikkerhed - men jeg vil ikke tro, der er nogle Enzo´er
indregistreret i Danmark.

For det første er bilen jo temmelig dyr i både indkøb og drift. Dernæst køber
mange en Enzo som kunstinteresserede køber et maleri.

De fleste står derfor i opvarmede garager uden plader på - og de bliver kun luftet
lejlighedsvist på baner eller på prøveplader.

En Enzo er et stykke bil-kunst. En 360´er er en bil.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.55.129)

Fra : Jørgen

Dato : 12-01-04 11:09

> Jef ved det ikke med sikkerhed - men jeg vil ikke tro, der er nogle
Enzo´er
> indregistreret i Danmark.

Det er nok også den fedeste af dem alle... hvis jeg havde sådan en, skulle
den stå i mit soveværelse og min seng skulle laves sådan, at jeg kunne holde
om den, imens jeg sov... så kunne konen sq sove i den opvarmet garage...
eller noget...

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 11:16

"Jørgen" <mailto:_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Antal indregistrede ferrarier i DK"

> [...]
> om den, imens jeg sov... så kunne konen sq sove i den opvarmet garage...

Hvis jeg havde en Enzo, så havde jeg nok ikke noget soveværelse eller for den sags
skyld noget hus , man havde jo nok ikke råd til begge dele.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:194.239.234.5)

Fra : Tom

Dato : 12-01-04 12:45

> Hvis jeg havde en Enzo, så havde jeg nok ikke noget soveværelse eller for
den sags
> skyld noget hus , man havde jo nok ikke råd til begge dele.

Men til gengæld havde du en kæreste i hver en by med sådan en fiat

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Søren Blom

Dato : 12-01-04 13:10

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i

og så løb det spørgsmål helt ud i sandet

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 13:58

> ppfmfm fmmå pmfømmp mpmmppfmp fmmpfmøpffmfmfmmppmåpmf mfpmpppmffmp fmfmpm
mff fmmmmmpppmpmmppfmp

Pmmmmm pppfmf mfpmmmpff fpmmff mpfåmppfmp
mpmpmp.fmpmpppmppppmffpmp.mmpmffpmf fmpmffpmf mpmmppppm mpmmpppff pmpmmmppp
mfpppfpmfmpmmpp fmmmffmfm pfmå ppmåfmpfmpmppppp :ppf))

--
Fmpppfppm

http://www.namesuppressed.com/kenny/

Fra : Søren Blom

Dato : 12-01-04 13:17

<Mikkel> skrev

> Er der nogen steder man kan få oplyst hvor mange Ferrarier der er
indregistret i
> DK, jeg leder specifikt efter Ferrari Enzo.

Der er uden tvivl forskel på, hvor mange Ferrarier der er solgt i Danmark og
hvor mange der så er indregistreret. Men prøv at kontakt www.dna.dk de kan
fortælle dig hvad der er solgt af Ferrarier i Danmark, om ikke andet, så
fandt jeg ved to sekunders søgning på Google en (nok ikke opdateret) liste
over hvem som ejer en Ferrari i Danmark, den liste kan du sikkert også
finde.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 14:14

"Søren Blom" <mailto:soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> fandt jeg ved to sekunders søgning på Google en (nok ikke opdateret) liste
> over hvem som ejer en Ferrari i Danmark, den liste kan du sikkert også

Jeg fandt skam den omtalte liste, den skulle forresten være opdateret April 2003,
jeg fandt dog ingen Enzo`er på listen, men eftersom "kaffe Kaj" står på listen
mere "flere end 9 modeller" var han da en åbenlys mulighed.

Årsagen til at jeg er så interesseret i dette er at vi er ved at leje en Ferrari
til en kammerats 30 års dag, hans kæreste har fået forbindelse til en privat som
har mellem 5-7 modeller stående, incl. en Enzo, Enzoen kan vi få lov at leje et
par timer.

Desværre har vi hørt rygter om at gutten skulle være en "hustler", han påstår
hårdnakket at han er reel nok.

En nem måde at tjekke dette på ville være at undersøge om der overhovedet
eksistere en privat Enzo i DK (som han påstår)

Det hele virker en smule muggent, men vi vil jo hellere ikke afvise nogen som
vitterligt har en Ferrari til udlejning!!

Fra : Thomas Korsgaard

Dato : 12-01-04 14:36

Så vidt jeg ved eksisterer der kun 499 Ferrari Enzo(lav altid en mindre end
du mener, der kan sælges, er vidst deres motto).
Og den koster i nærheden af 16 millioner kr uden afgift, så jeg ville i
hvert fald se varen, inden jeg begyndte at give penge ud til leje. Jeg ville
ikke selv lege sådan en perle ud i hvert fald, så skulle det da være med
chauffør.

--
---
Med Venlig Hilsen

Fra : Thomas Korsgaard

Dato : 12-01-04 14:44

<meget lang meddelelse>

Jeg beklager min meget dårlige citatteknik, ved ikke lige hvad der ik af mig
:(

---
Med Venlig Hilsen
Thomas Korsgaard Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 14:47

"Thomas Korsgaard" <mailto:thomas@NOSPAMiceware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> ikke selv lege sådan en perle ud i hvert fald, så skulle det da være med

Jeg fik vist ikke skrevet at det er med chauffør, taget i betragtning af antallet
der er bygget og prisen, hvor store er chancerne så lige for at finde en i DK,
endsige en man kan leje!!!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-01-04 15:59

Thomas Korsgaard wrote:
> Så vidt jeg ved eksisterer der kun 499 Ferrari Enzo

Ifølge dette link er der kun lavet 349 stk. af den.
http://makeashorterlink.com/?Y30E51907

>(lav altid en
> mindre end du mener, der kan sælges, er vidst deres motto).
> Og den koster i nærheden af 16 millioner kr uden afgift,

Forhandleren på ovenstående link, har ikke mindre en 9 stk. til salg, og
priserne svinger i mellem 775000 og 925000 euro.
Der er et pænt stykke op til de 16 mill. du nævner, men det er da stadig
lidt dyrt
Man kan også lease én af dem, for ca. 10000,- euro pr. måned (stadig lidt
for dyrt til mig).

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Korsgaard

Dato : 12-01-04 16:40

> Ifølge dette link er der kun lavet 349 stk. af den.
> http://makeashorterlink.com/?Y30E51907

Sorry, kom jeg også til at se... Så vidste jeg ikke så meget :)

> [...]
> lidt dyrt
> Man kan også lease én af dem, for ca. 10000,- euro pr. måned (stadig lidt

Jeg er rimelig sikker på at 16 mills figurerede, men det kan ske det var den
estimerede pris med afgift, sorry skal have mine kilder iorden.

Hilsen
Thomas Korsgaard Laursen

Fra : Thomas

Dato : 12-01-04 17:21

Har før savlet til http://www.autosalon-singen.de/ men hvad er det
egentlig for en butik? Har de rent faktisk alle de biler stående, eller
står de evt. hos deres ejere, men bare er til salg?

De har:
366 ferrarier
50 Lamborghinier
23 ROlls Roycer

ifølge deres egne oplysninger, bare for lige at nævne nogle.........

De det er sgu da mange at have samlet ét sted

Mvh

Thomas
Der gerne ville hente en Lamborghini Espada dernede, bare for at have en
anerledes personvogn

Fra : Jørgen

Dato : 12-01-04 17:26

Bittert hvis lortet brændte ned og det var samlet et sted Nøjs jeg ville
græde hvis jeg var bossen...

Fra : Thomas

Dato : 12-01-04 17:29

Ja, brand må være en djævel. Selvom de sikkert har døgnvagt med alle de
værdier, skal der alligevel nogle folk til at køre 500-1000 biler ud hvis
det begynder at brænde (hvis de da overhovedet kan køre, mange har sikkert
stået stille siden ny, så flotte som de er) og spørgsmålet er vel så hvor
langt tid de får lov til at stå udenfor i fred

Mvh
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-01-04 21:42

Thomas wrote:
> Har før savlet til http://www.autosalon-singen.de/ men hvad er det
> egentlig for en butik?

Det er én af den slags, som man kun kan drømme om

> Har de rent faktisk alle de biler stående,

Jeg har været der et par gange (men de havde ikke lige noget der faldt i min
smag , og jeg tror ikke at de har alle bilerne stående i butikken, det er
der ikke plads til.
Men det er helt sikkert en forretning der er et (eller flere) besøg værd

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Claus Fabritius

Dato : 12-01-04 14:52

> [...]

listen
> mere "flere end 9 modeller" var han da en åbenlys mulighed.

Personligt tvivler jeg på at der er en Enzo i Danmark

> [...]
leje et
> par timer.
>
> Desværre har vi hørt rygter om at gutten skulle være en "hustler", han

I kan vel bare bede om at se bilen når i aftaler at leje den. Det burde ikke
være det store problem. Hvis han vil leje den ud vil han nok også bruge 5
min på at vise jer den.
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Mogens...

Dato : 12-01-04 21:33

On Mon, 12 Jan 2004 14:14:04 +0100, <Mikkel> wrote:

>En nem måde at tjekke dette på ville være at undersøge om der overhovedet
>eksistere en privat Enzo i DK (som han påstår)

På Hellerup-kanten (Kbh.) har der indtil for nyligt været en Ferrari
Enzo til salg - pris 12 millioner kroner. Bilen var annonceret i
www.bilbasen.dk men er det ikke mere...

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 22:06

> På Hellerup-kanten (Kbh.) har der indtil for nyligt været en Ferrari
> Enzo til salg - pris 12 millioner kroner. Bilen var annonceret i
> www.bilbasen.dk men er det ikke mere...

Jeg tror ikke, den har været på danske plader - og mon den overhovedet opholdt sig
i DK...?