køb af akvarie
Fra : Mikkel Lautrup

Dato : 12-01-04 10:19

Mine planer om at starte med mit gamle 30 l akvarie er desværre aflyst
pga defekt akvarie, så nu vil jeg i stedet købe nyt og større.

Er der nogen der kender et godt sted at købe akvarie? Gerne i Vejle og
omegn, eller selvfølgelig pr. postordre...

På forhånd tak

Fra : Simon Rasch

Dato : 13-01-04 22:31

<SNIP>
> Er der nogen der kender et godt sted at købe akvarie? Gerne i Vejle og
> omegn, eller selvfølgelig pr. postordre...
>
> På forhånd tak

Jeg har et par akvarier i overskud, 1x200L 2x250L 1x530L. Alle er
akvastabil. Send mig en mail hvis du er interesseret i priser/billeder/andre
oplysninger. Jeg bor ved Aars 9600, men skal forresten til Vejle på fredag
kl. 16.00

Ellers kender jeg ham der har Tropefisk.dk (bl.a. postordre) og han er
ihvertfald en flink fyr

Mvh
Simon

Fra : Jørgen

Dato : 16-01-04 19:19

Hej Mikkel
Du er i virkeligheden heldig, at dit 30 liter ikke bliver til noget.
30 liter er alt for lille, og vil slet ikke give dig nogen erfaring du har
brug for.
Start helst ikke under 120-160 liter, da mindre vil give helt andre
problemer og besværligheder.
Jo mindre vand des større problemer med at holde det i passende tilstand.

Venlig hilsen
Jørgen Jørgensen
(ved direkte svar fjern C5000)