Om ROTK EE - Fra The Digital Bits
Fra : David Rasmussen

Dato : 11-01-04 23:40

We've heard from additional retail sources that New Line is telling them
to expect the 2-disc The Return of the King theatrical version on DVD on
May 25th, and the 4-disc extended version in the August-November
timeframe. Of course, we'll let you know when we have official confirmation.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-01-04 23:55

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> [...]
> May 25th, and the 4-disc extended version in the August-November
> timeframe. Of course, we'll let you know when we have official

nice!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : JH

Dato : 12-01-04 10:16

David Rasmussen wrote:
> [...]
> May 25th, and the 4-disc extended version in the August-November
> timeframe. Of course, we'll let you know when we have official

Så mangler vi bare udgaverne med
de forlængede versioner af filmene,
men *uden* alt "hvordan-lavede-vi-filmen" gejlet,
som man alligevel kun ser 1 højst 2 gange.

JH

Fra : Thomas

Dato : 12-01-04 12:23

"JH" <JH@no.spam> skrev i en meddelelse
> Så mangler vi bare udgaverne med
> de forlængede versioner af filmene,
> men *uden* alt "hvordan-lavede-vi-filmen" gejlet,
> som man alligevel kun ser 1 højst 2 gange.

Med "man" mener du vel "jeg" ? Det kan da godt være du kun
ser det en eller to gange... Jeg tror personligt jeg har set det meste
af det 4-5 gange...

Mvh. Thomas

Fra : LA2

Dato : 12-01-04 15:37

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Med "man" mener du vel "jeg" ? Det kan da godt være du kun
> ser det en eller to gange... Jeg tror personligt jeg har set det meste
> af det 4-5 gange...
>
> Mvh. Thomas

Jeg har ikke set et eneste sekund af ekstramaterialet til Ringenes Herre
filmene.
Har kun set ekstramaterialet til en film, Aliens. Det spolerede min evne til
at leve mig ind i filmen totalt. Kunne ikke tænke på andet end kulisser og
blue screen.
Vil også gerne have udvidede versioner uden ekstramaterialet.
På den anden side, de er skiverne er gode som anderledes ølbrikker...

LA2

Fra : Silver

Dato : 12-01-04 18:25

> Vil også gerne have udvidede versioner uden ekstramaterialet.
> På den anden side, de er skiverne er gode som anderledes ølbrikker...

ROFL! jeg vil vædde min monitor med at de fleste LotR kæmpe fans herinde
krøller deres tæer ret kraftigt efter DEN ret harske bemærkning, 3 thumbs
up! :D

Silver.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-01-04 01:26

Thomas escribió / skrev

> Med "man" mener du vel "jeg" ? Det kan da godt v‘re du kun
> ser det en eller to gange... Jeg tror personligt jeg har set det
> meste af det 4-5 gange...

Det er der sgu for mange gode film til at jeg gider.
Jeg må indrømme at jeg før i tiden gik meget efter en masse spændende
ekstramateriale, men efterhånden som ens hjemmeudstyr bliver bedre og
ens fritid mindre, vil jeg hellere have en god overførsel af selve
filmen og er lidt mere ligeglad med ekstramaterialet. Nu har jeg nok set
making ofs til det første par hundrede film og hørt ca lige så mange
kommentatorspor og det er sjældent at der er noget egentligt nyt og
spændende at høre (det er dog ganske underholdende når indstruktøren
giver sig til at påpege goofs i filmene)
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Bowman

Dato : 13-01-04 04:55

On 13 Jan 2004 00:26:24 GMT, Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>spændende at høre (det er dog ganske underholdende når indstruktøren
>giver sig til at påpege goofs i filmene)

Jeg er meget enig. Det er kun meget få film hvor jeg går efter
ekstramaterialet. Og det er jo alligevel de fleste film der er kommentarspor
på efterhånden. Men jeg må så sige at i LOTR's tilfælde er ekstramaterialet
meget spændende og er imo med til udbygge fascinationen af filmene.

Men f.eks. til SW er jeg fløjtende ligeglad

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Dag Stinus

Dato : 13-01-04 23:00

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
[klip]
> [...]
ekstramaterialet
> meget spændende og er imo med til udbygge fascinationen af filmene.

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig synspunktet. Efter have have gnavet mig
gennem ekstramaterialet til FOTR og TTT er jeg næsten blevet mere fascineret
af hele projektet end af selve filmene. Det skyldes bl.a. den ekstreme grad
af detaljering i kostumer og andet udstyr man har valgt: Udsmykninger på
indersiden af Theodens brystpanser som man aldrig ser - og aldrig har
skullet se - i filmen, en smed der ikke laver andet end sværd i månedsvis og
et par gutter der laver så mange ringbrynjer at deres fingeraftryk
forsvinder (og som med PJ's ord derfor har fået sig en stor karriere
indenfor den kriminelle verden). Optagelsen af slaget ved Helms Deep som
krævede tre måneders natoptagelser i træk og stort set konstant under
filmregn, brølet til Saruman og Wormtongue som blev optaget under en
cricketlandskamp osv.

Det er ikke det sædvanlige "Behind the camera" hvor alle sidder og skamroser
hinanden, men et portræt af en masse entusiastiske mennesker og deres fælles
projekt.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : sniper_Nolight

Dato : 14-01-04 16:11

> [...]
skamroser
> hinanden, men et portræt af en masse entusiastiske mennesker og deres

hørt!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-01-04 15:57

> [...]
> spændende at høre (det er dog ganske underholdende når indstruktøren
> giver sig til at påpege goofs i filmene)

stort set enig - men i lotr's tilfælde lapper jeg det hele i mig - desuden
er det lagt ud på så mange skiver at jeg får lotr i bedste kvalitet
alligevel - men udover det vil jeg osse hellere have et ordentligt transfer
og en god lyd fremfor extras... men det kan ikke ødelægge en film for mig at
se extras - jeg ser osse kun extras på de aller bedste film - sån en jeg
bare lejer til lørdag aften, der spilder jeg ikke tiden.