2 eller 4 dørs ?
Fra : ham der..

Dato : 11-01-04 23:29

Hejsa alle..

Kan man se i strømernes database om en bil er en 2 eller 4dørs ??

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 23:28

> Kan man se i strømernes database om en bil er en 2 eller 4dørs ??

"strømernes" database er såmen kun de oplysninger som motorkontoret ligger
inde med og de registrerer ikke 2-3-4-5 dørs biler eller om de hedder sedan,
hatchback,
Så nej det kan de ikke, de kan heller ikke se farven på bilen i databasen.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-01-04 23:47

> [...]
sedan,
> hatchback,
> Så nej det kan de ikke, de kan heller ikke se farven på bilen i

Man kan på de fleste (alle?) biler udlede af stelnummeret hvilken
karrosseritype der er tale om - så hvis Morten tænker på at tage en tur
til Tyskland efter en *reservedelsbil* der ikke har samme antal døre som
hans dansk indregistrerede bil kan man ikke ved at *komme_til* at skifte
stelnummeret lave en lynreperation der ikke kan opdages.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 23:51

> [...]
> hans dansk indregistrerede bil kan man ikke ved at *komme_til* at skifte
> stelnummeret lave en lynreperation der ikke kan opdages.

Jep det kan enhver autoriseret forhandler men politiet kan ikke umiddelbart.
På min mondeo's stelnummer kunne Ford i tyskland også se at det var en model
der var exporteret til "udlandet" og så noget andet som han ikke gad
fortælle.

Fra : ham der..

Dato : 12-01-04 00:04

oki, ville jo bare lige høre, det var mere af ren nyskerrighed
Tak for svaret

Mvh
Morten

Fra : phk

Dato : 12-01-04 07:02

> På min mondeo's stelnummer kunne Ford i tyskland også se at det var en
model
> der var exporteret til "udlandet" og så noget andet som han ikke gad
> fortælle.

Evt kunne du spørge hos en anden forhandler ...

Nysgerrighed dræbte katten
--
Per, Esbjerg

Fra : Tom

Dato : 12-01-04 12:46

> model
>
> Evt kunne du spørge hos en anden forhandler ...
>
> Nysgerrighed dræbte katten

Jeg ved da selv hvad det er jeg har købt

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-01-04 15:12

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved da selv hvad det er jeg har købt

Det vidste en af mine venner også.
Så skiftede han karrossen på bilen og
<trylleslag.avi>
Bilen var lavet om fra 2 dørs til 4 dørs.
Det blev også accepteret at flytte stelnummeret over på den nye karrosse
Da bilen efterfølgende kom til syn, gik den lige igennem.

Resultatet er at der var en bil med 4-dørs karrosse,
men med 2-dørs stelnummer.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC