Tlf.svarer som selvhenter-kunde
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-01-04 23:05

Min kæreste har været kunde ved Sonofons Selvhenter i et par måneder,
men har endnu ikke fået nummeret på sin telefonsvarer. Sonofon har
ikke svaret på hendes henvendelse pr. email.

Er der nogen herinde der ved, hvilke numre man som Selvhenter-kunde
kan bruge for at komme i kontakt med sin telefonsvarer/SonoMemo?

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-01-04 23:11

"Janus Sandsgaard" wrote in message news:m3smimuoo7.fsf@sputnik.janus.dk...
> Er der nogen herinde der ved, hvilke numre man som Selvhenter-kunde
> kan bruge for at komme i kontakt med sin telefonsvarer/SonoMemo?

Næ... Men kan du ikke prøve at indtale en besked på den (forudsat at man
bliver viderestillet til den ved f.eks slukket tlf), og så se hvad nummer
sms'en fra svaren bliver sendt fra?

Hygge...
Daniel

Fra : Hornbech

Dato : 11-01-04 23:18

Hvis du vil have personlig betjening, så kan du kan ringe på 80292929 dette
er et gratis nummer, men du skal slå vis nummer fra når du ringer hvis du
ringer fra det nummer det drejer sig om. Ellers vil du bare blive stillet om
til den tåbelige telefonsvarer stemme.
Med venlig hilsen
René

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-01-04 23:15

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Er der nogen herinde der ved, hvilke numre man som Selvhenter-kunde
> kan bruge for at komme i kontakt med sin telefonsvarer/SonoMemo?

OK, jeg fandt selv svaret via sonofon.dk. Man får nummeret pr. sms ved
at skrive en sms med teksten "sonomemo m" til 1221.

-j

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-01-04 08:41

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev i en meddelelse

> OK, jeg fandt selv svaret via sonofon.dk. Man får nummeret pr. sms ved
> at skrive en sms med teksten "sonomemo m" til 1221.

Svaret er:
"Der er ikke fundet et nr til din memo, dette kan skyldes at du ikke har en memo
tilsluttet dette nr
mvh. SONOFON"

Skyldes ovenstående mon at jeg er CBB-kunde, og har CBB slet ikke telefonsvarer?

-cb

Fra : David

Dato : 12-01-04 09:33

> Skyldes ovenstående mon at jeg er CBB-kunde, og har CBB slet ikke
telefonsvarer?
Nej jeg har da i hvert fald på mit CBB.

Nr på min er +4540900300

mvh