Hvad søren er den af ;-)
Fra : Kate

Dato : 11-01-04 22:44

Jeg tror altså at Doughnut har været på internettet. Hun kan ikke komme
til at læse kattebøger for de er gemt væk for at kaninen ikke skal
spise dem.
Hvorfor tror jeg så det?
Nu er donse normalt ikke en meget kælen missekat og ifølge standarten
for Aby'er skal hun jo være endog meget kælen. Hendes mor er meget
social, man kan dårligt få sat sig ned før hun sidder på ens brystkasse
og vasker en i panden. Donse har vist dette gen til de andre katte, hun
kan være overdreven kælen og vil gnide hoveder i tide og utide med dem.
Hun har mere end en gang fået både Lante og Mowgli til at miste
balancen af samme grund.
I går og i dag har hun ligefrem selv opsøgt mig og jeg har fået lov til
at kæle med hende uden at hun løb væk. Normalt er hun kun social
omkring spisetid og om morgenen inden jeg står op, fordi hun er sulten.
Gad vidst om hun fandt sin racebeskrivelse og tænkte nå okay, sådan
skal jeg sltså være?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : AEK

Dato : 11-01-04 22:58

Kate wrote:

> Jeg tror altså at Doughnut har været på internettet.

Kender det....tsk tsk

> I går og i dag har hun ligefrem selv opsøgt mig og jeg har fået lov
> til at kæle med hende uden at hun løb væk.

Ja, det er absolut ikke rart ! Noget er galt....

> Normalt er hun kun social omkring spisetid og om morgenen inden jeg står
op, fordi hun er
> sulten. Gad vidst om hun fandt sin racebeskrivelse og tænkte nå okay,
> sådan skal jeg sltså være?

Noget kunne tyde på det *G*

Hyg dig & nyd det )

Med venlig hilsen
Anya
Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk