SE T610 tager dårlige billeder .. hvad så ~
Fra : J.K.Arning

Dato : 11-01-04 21:37

Jeg er nok moden til at hoppe af Nokia vognen
og overveje andre mærker ..

Krav til den nye telefoner er:

God kalender der kan syncroniseres med Outlook
og kan medtage så mange detalljer derfra som muligt
dvs. flere numre under hvert navn
adresse
mail adresser
web adresser
og gerne mere

Bluetooth ( det er dog ikke et ufravigeligt krav )

Kamera der skal kunne tage små billeder i god
kvalitet til en weblog / moblog

Den der T9 ordbog ( hedder det vist )

Den skal kunne ringe højt og insisterende

Jeg har kig på T610 men dens kamera er vist
ret ringe .. men kan billederne evt. taget i mindre
og dermed bedre format end de standart billeder
jeg har set på nettet ?

Har i evt. et link til en side med nogle billeder
taget med det kamera ? ( måske har jeg bare
været uheldig og har set en masse dårligt tagede
billeder ? )

Jeg har overvejet noget smartphone
findes der nogle gode køb i forhold til
prisen i den klasse ?

Måske skulle jeg sige at jeg umiddelbart
vil give 2500 kroner og mere hvis det
er absolut nødvendigt for at få hvad jeg kræver.

Regards

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-01-04 21:39

"J.K.Arning" <news@no_spam_arning.dk> wrote in message
> Jeg har kig på T610 men dens kamera er vist
> ret ringe .. men kan billederne evt. taget i mindre
> og dermed bedre format end de standart billeder
> jeg har set på nettet ?

Kan billederne evt.. tages i mindre og dermed bedre
kvalitet .. var hvad jeg ville skrive

Regards

Fra : Mcisten

Dato : 12-01-04 08:51

Hvis du tænker smartphone er den billigste Nokia 3660 til ca. 3.000.

Den kan det meste, har symbian men er iflg. min mening noget af de grimmeste
jeg har set.

Kan du leve uden smartphone er Ericsson z600 et godt bud, men kameraet er
ikke det bedste her (100.000), men kalender m.v. er i topklasse.

Du skal nok op i siemens sx1 som har et godt kamera (300.000) samt symbian
osv. Den koster ca 4.000 men så får du også en smartphone som kan næsten
alt. Den ligner Nokia 6600 og personligt synes jeg den er lidt kikset i
formen.

Mvh MCisten (som stadig leder efter den rigtige telefon

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-01-04 10:31

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote in message
> Hvis du tænker smartphone er den billigste Nokia 3660 til ca. 3.000.
>
> Den kan det meste, har symbian men er iflg. min mening noget af de
grimmeste
> jeg har set.

Jep den er afskyelig . .simpelthen

> Kan du leve uden smartphone er Ericsson z600 et godt bud, men kameraet er
> ikke det bedste her (100.000), men kalender m.v. er i topklasse.

Er Z600 ikke det samme som T610 hvad indmaden angår ?
Det havde jeg da forstået.

> [...]
> osv. Den koster ca 4.000 men så får du også en smartphone som kan næsten
> alt. Den ligner Nokia 6600 og personligt synes jeg den er lidt kikset i

Ja så er vi der hvor prisen begynder at stramme
jeg har overvejet den .. vi får se.

Samsung laver en 700 et eller andet
den skulle præstere ret gode billeder har jeg hørt
men der er vist ikke meget smart over den.

Regards

Fra : Idé-Sign

Dato : 12-01-04 10:24

> Den skal kunne ringe højt og insisterende

Det kan SE T610 i hvert faldf ikke. ALLE ringetoner er trinvis stigende, og
det kan IKKE slåes fra!!! Noget med at SE er bange for retssager omhandlende
høreskader !!???

MVH Søren

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-01-04 10:27

"Idé-Sign" <infoFJERN@DETTEide-sign.dk> wrote in message

> [...]
og
> det kan IKKE slåes fra!!! Noget med at SE er bange for retssager

Jeg har allerede en hørskade derfor
kravet

Regards

Fra : mullerman

Dato : 12-01-04 10:30

"Idé-Sign" <infoFJERN@DETTEide-sign.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> det kan IKKE slåes fra!!! Noget med at SE er bange for retssager

så kan du jo lave din egen ringetone, eller hente en fra nettet... du kan i
hvert fald sagtens få den til at ringe extremt højt :)

Martin

Fra : Anders Hougaard

Dato : 12-01-04 11:01

> [...]
og
> det kan IKKE slåes fra!!! Noget med at SE er bange for retssager

Det kan slåes fra i den nyeste software-version... :)

Mvh

Anders

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 19-01-04 12:23

---SNIP---

> Det kan slåes fra i den nyeste software-version... :)

---SNIP----

HVORDAN... ?

Dennis

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-01-04 12:32

On Mon, 12 Jan 2004 10:23:34 +0100, Idé-Sign wrote:

> Det kan SE T610 i hvert faldf ikke. ALLE ringetoner er trinvis stigende, og
> det kan IKKE slåes fra!!! Noget med at SE er bange for retssager omhandlende
> høreskader !!???

Rolig nu. Du har ret, men det er ikke noget SE er ene om.. Siemens gør
det samme.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"