Cykeltrailer...
Fra : Jess Møller

Dato : 11-01-04 21:24

Hej!
Jeg skal til at købe en cykeltrailer så jeg kan køre rundt med den lille...
Min kone og jeg har kigget på et par stykker, men gider ikke give 5000 kr.
for en hvor der kan sidde to børn, fast bund m.m.
Er der nogen der ved hvor vi kan købe en til lidt billigere penge og som er
god...
Vi har set en i Kvickly reklamen der kun koster ca. 1000 kr., men er den
noget værd...
Fortæl om jeres erfaringer...

På Forhånd Tak!

Jess Møller

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 23:31

"Jess Møller" <jess.moeller@(nospam)tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> god...
> Vi har set en i Kvickly reklamen der kun koster ca. 1000 kr., men er den

Vi har en cykeltrailer fra Bilka, med fast bund. Den kostede også omkring de
1000 kr.
Vi er meget glade for den. Vi cyklede nogen lange ture i sommers, med vores
nu 4 årige datter i traileren.

Den virker sikkerhedsmæssigt i orden. Den har også både regnslag og
insektnet, så man kan cykle i, det meste slags vejr. Der er også seler, så
barnet / børnene kan spændes fast. Derudover er der lidt plads til, et par
indkøbsposer, barnets skiftetøj eller lignende bagi.
Så længe i vælger den med fast bund ( Bilka har også en trailer, uden fast
bund ), tror jeg ikke i bliver skuffet.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Christina G

Dato : 11-01-04 23:52

"Jess Møller" <jess.moeller@(nospam)tdcadsl.danmark> wrote in message
> [...]
er
> god...
> Vi har set en i Kvickly reklamen der kun koster ca. 1000 kr., men er den

Kære Jess,

jeg ved ikke noget om cykeltrailer, men har læst en test, som dansk
cyklistforbundet har fortaget. Da var flere af modellerne, som de mente, var
decideret farlig. Jeg kan jo selvfølgelig ikke huske hvilke mærker det var.
Prøv at kontakte dem, så du ikke køber en, der lige pludslig folder sig
sammen, falder af eller andre meget uheldige ting.

Med venlig hilsen,
Christina

Fra : Bo Dudek

Dato : 13-01-04 00:03

[...]

jeg har tidligere arbejdet i cykelbranchen i 5 år, og har solgt en del
cykeltrailere til børn.. ehm.. altså, til at transportere børn i..

i starten solgte vi mange forskellige mærker til mange forskellige
priser, men efterhånden som vi fik mere erfaring på området, blev de
dårligere (og billigere) af slagsen pillet ud af sortimentet..

status blev, at vi kun solgte Winthers Dolphin, som er en af de dyre
modeller til 5000,-

det ER mange penge, men til gengæld er den sikkerhedsmæssigt 100% i
orden, og idet det er et kendt dansk mærke, er det ikke noget problem
at sælge den igen, når man ikke længere har brug for den..

du kan få lidt information fra denne side:

http://www.fi.dk/test/boerneudstyr/cykelanhaenger/

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk