Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Sletning af tidligere besøgte sites
Fra : Søren Kirch

Dato : 20-04-01 23:06

Hej!

Når jeg har skriver en adresse ind i adresse-feltet, foreslår browseren
tidligere besøgte sites med samme begyndelsesbogstaver. Hvordan slår man
denne funktion fra?

Har prøvet at slette cookies men det hjælper ikke!

Håber nogen kan / vil hjælpe - på forhånd tak!

Søren

Fra : CHRistian

Dato : 20-04-01 23:47

"Søren Kirch" <s_kirch@worldonline.dk>'s posting:

>Når jeg har skriver en adresse ind i adresse-feltet, foreslår browseren
>tidligere besøgte sites med samme begyndelsesbogstaver. Hvordan slår man
>denne funktion fra?

Opera 5.11(win):
File --> Pref. --> Accessibility --> Enable auto completion
dropdown

--
Bruger du Opera? Vil du være med til at teste den danske version
af Opera 5 (win32)? Dvs: installere .lng-fil + par andre i Opera,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-01 23:59

Sat, 21 Apr 2001 00:06:03 +0200, skrev "Søren Kirch"
<s_kirch@worldonline.dk>:

>Når jeg har skriver en adresse ind i adresse-feltet, foreslår browseren
>tidligere besøgte sites med samme begyndelsesbogstaver. Hvordan slår man
>denne funktion fra?

Er det med Internet Explorer?

I denne: funktioner => indstillinger => indhold => autoudførelse.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.