Morthen Christensen Lund - FT 1860 Tømmerb~
Fra : Per Agerbæk

Dato : 11-01-04 19:22

Hej

Jeg har lagt et billede på dk.binaer.historie med samme title.

Vi kan ikke læse hele mandens titel, kun dette
Ernærer sig ved god?? -
?? Bistand

Vi fandt ham på DDA i 1850, hvor han er anført som Spillemand.

Med venlig hilsen
Per Agerbæk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-01-04 19:41

Sun, 11 Jan 2004 19:21:43 +0100, skrev Per Agerbæk:

>Jeg har lagt et billede på dk.binaer.historie med samme title.
>
>Vi kan ikke læse hele mandens titel, kun dette
>Ernærer sig ved god?? -
>?? Bistand

Godsdaglejer?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Per Agerbæk

Dato : 11-01-04 23:41

Hej Kurt

Jeg fik det ikke skrevet i det første indlæg, men manden er blind, så jeg
tvivler lidt på Godsdaglejer.

Vi har fået et andet bud - godmodige Menneskers - hvad synes du om det?

Med venlig hilsen
Per Agerbæk

Fra : Per Agerbæk

Dato : 11-01-04 20:04

Hej igen

Jeg glemte at skrive at manden er blind og i 1850 er anført som spillemand.

Med venlig hilsen
Per