Honky Tonk Woman udsat for kor
Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 11-01-04 19:13

Jeg erindrer at have hørt en udgave af Honky Tonk Woman udsat for kor af -
tror jeg - østeuropæiske enten nonner eller munke. Det ligger en del år
tilbage - og jeg har længe ledt efter det. Nogen, der ved, hvad det kan
være?

--
mvh.
Jette Pedersen

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 12-01-04 08:27

Jette Toftegaard Pedersen skrev:

> [...]
> tror jeg - østeuropæiske enten nonner eller munke. Det ligger en del år
> tilbage - og jeg har længe ledt efter det. Nogen, der ved, hvad det kan

Ja, jeg har også været på udkig efter den. Mener at kunne huske videoen, hvor det vistnok var nogle østeuropæiske vaskekoner som sang kor.

Med venlig hilsen
Kurt Moskjær Andersen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-01-04 13:43

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@moskjaer-andersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, jeg har også været på udkig efter den. Mener at kunne huske videoen,
hvor det vistnok var nogle østeuropæiske vaskekoner som sang kor.

Hej Kurt

Bortset fra kor, hvordan var den så lavet.... James Last har jo lavet den
engang for mange år siden, men der kan man vel næppe være i tvivl om hvem
kunstneren er, så det er nok ikke den. Les Humphries Singers, har den også
på samvittigheden. Det var da lige 2, hvor den er udsat for masser af kor.

M.V.H.....Benny..