Centrere en rammeside
Fra : Jan Jensen

Dato : 11-01-04 16:11

Hej

Jeg sidder og bøvler med at få en rammeside,
bestående af 2 rammer, til at vises centreret
på min hjemmeside.

Det jeg mener er, at der skal være lige meget luft
på begge sider af siden, uanset hvad browser opløsning
der vises i.

PS: Frontpage XP

Nogen gode ideer?

Venlig hilsen Jan Jensen

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-01-04 16:15

Jan Jensen skrev bl.a.:
> [...]
> på min hjemmeside.
>
> Det jeg mener er, at der skal være lige meget luft
> på begge sider af siden, uanset hvad browser opløsning

Ja et link til din side eller en side som du har set hvor det er.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Jan Jensen

Dato : 11-01-04 19:45

> Ja et link til din side eller en side som du har set hvor det er.

Jammen her er der et:
http://polarpels.dk/tja/

Eneste nuværende problem er centerstilling af det hele.

Venlig hilsen Jan Jensen
Som også bruger Apache+Redhat

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-04 20:38

"Jan Jensen" <blaaberg@image.dk> skrev :

>Eneste nuværende problem er centerstilling af det hele.

Når du alligevel bruger frames, så smid en frame i venstre og
højre side, hvori der er en tom side.

Sæt så en passende størrelse, f.eks. 20% på hver frame.
--
Knud

Fra : Jan Jensen

Dato : 11-01-04 22:39

> Når du alligevel bruger frames, så smid en frame i venstre og
> højre side, hvori der er en tom side.
>
> Sæt så en passende størrelse, f.eks. 20% på hver frame.

Ja, det hjalp gevaldigt - nu kan jeg også styre de faste bredder på
rammerne i begge sider. Tak for det

Ja, menuen er helt unik. Efter lang tids søgen fandt jeg:
http://www.milonic.co.uk
Menuen kan konfigureres kraftigt, og "se ud på mange måder",
en rigtig herlig sag, som jeg ikke kan være foruden.

Man skal registrere sig for at hente. Brug til private sider er
gratis. Er det komercielt skal der betales en lille licens.

Venlig hilsen Jan Jensen

Fra : KH

Dato : 11-01-04 21:52

En lille anden ting!! Fed menu hvor er den fra??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-01-04 22:36

"KH" <de@de.de> skrev :

>En lille anden ting!! Fed menu hvor er den fra?

Kik i kildekoden, der står det.

med venlig hilsen
Knud