Billede af Celine
Fra : Tournesol

Dato : 11-01-04 14:18

Hejsa

Jeg har lagt et billede af min nyest ankommet mis Celine hun er en dejlig
coon trold på 16 uger og 2,6 kg

spin Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-01-04 14:24

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har lagt et billede af min nyest ankommet mis Celine hun er en dejlig
> coon trold på 16 uger og 2,6 kg
>

> spin Henriette.
>
> --
> Dk Tournesol
> www.dktournesol.dk
> Killinger tilsalg

Hej
Hun er godt nok søøød!
Men på billedet med vægten, kan jeg da se at hun ikke er i familie med mine
siamesere, de var ikke ret gamle da jeg havde store problemer med at få dem
til at sidde stille på vægten, nu hvor de ældste er 8 uger er det da helt
umuligt
Hilsen Vibeke

Fra : Tournesol

Dato : 11-01-04 16:15

Hejsa

> Hun er godt nok søøød!

JAAA og hune r mad mors kæle gris enelig har jeg fået en extra dyne

> [...]
> med mine siamesere, de var ikke ret gamle da jeg havde store
> problemer med at få dem til at sidde stille på vægten, nu hvor de

Hun hopper selv om i skålen det er dejligt det gør de små cooner ikke de har
travlt med det hele
Hun er også et rigtig mad øre alt mad må da være til henne og så bruger hun
mine ben til at klatre op af og jeg skal lige hilse og sige det gør ondt
!!!!!

Spin Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-01-04 15:21

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har lagt et billede af min nyest ankommet mis Celine hun er en dejlig
> coon trold på 16 uger og 2,6 kg

Aaaarj hvor er hun nuttet *S*
Lige til at kramme

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Tournesol

Dato : 11-01-04 16:21

hejsa

> Aaaarj hvor er hun nuttet *S*
> Lige til at kramme

Celine sender et spin og et nus

Spin Henriette

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 11-01-04 17:21

Hej Henriette

Hvor er hun da kær, og så lige samme farv som min Flirt thihi

Held og lykke med charmetrolden
Camilla Larsen

www.sparhawk.dk